20 Şubat 2015 Cuma

Nasıl Bir Ürün? # Eyüp Sabri Tuncer Doğal Zeytinyağlı El ve Vücut Losyonu

   Merhaba Arkadaşlar;
   Bu yazımda Eyüp Sabri Tuncer ürünlerinden birine yer vermek istedim. Hemen hemen herkesin Bim sayesinde kolayca ulaşabileceği bu ürün Doğal Zeytinyağlı El ve Vücut Losyonu...

   Ben markasından önce "Doğal Zeytinyağı" ibaresini görünce almıştım. Biraz kullandıktan sonra baktım ki markası çok tanıdıkmış. Eyüp Sabri Tuncer ne kadar zamandır nemlendirici işine girdi bilmiyorum, belki de benim yeni haberim oldu ama sanki olgunlaşması için daha zamana ihtiyacı varmış gibi geldi bana.
   Öncelikle fiyat açısından oldukça uygun olduğu gerçeğini bir belirteyim dedim. 4-5 TL gibi bir fiyata sahip olan ürünün benim hoşuma giden fakat sanıyorum ki herkesin kullanamayacağı, kullanılmasını engelleyecek olan bir kokusu var. Beni rahatsız etmedi, böyle kokuları severim ama biraz ağır basan kokusuyla koku hassasiyeti olanları kendinden uzaklaştıracaktır.
   En beğendiğim ama oldukça da eleştiri yükleyeceğim özelliği de pompası. Pompalı losyonların kullanımını inanılmaz derecede pratik buluyor ve kullanmasına da bayılıyorum ama bu konuda da bazı tasarım hataları olduğu kanaatindeyim. Birincisi tam pompada fazla ürün geliyor. Hadi bu yarım pompa sıkmakla giderilebilir. Ama pompanın  seyahatlere filan giderken kapatılması bir işkence. O kadar çok pompadan fışkıran ürünle içli dışlı oluyorsunuz ki en sonunda kendi haline bırakmaya razı oluyorsunuz. Zaten bu konuda başarılı olsanızda yani pompayı kapatma zaferine nail olsanız da zamanla pompa atıyor, gevşiyor ki bu da hiç hoş değil.

    250 ml'lik bu ürün yapı olarak çok hafif. Yağlı vücuda sahip olanlar -ki bu ben oluyorum:)- için kullanılabilir yeterli bazı istisnalar dışında ama kuru cildi olanlar için pek kullanışlı olacağını düşünmüyorum. İstisnaları da hemen belirteyim ki diz kapakları, dirsekler ve el için çok yeterli gelmeyecektir, en azında bana yeterli olmadı ve belirttiğim bölgeler için yardımcı ürünler kullandım.
   Ellerim özellikle de kışın çok kuru ve gergin. Pompalı olması ve bitirmek istemem sebebiyle ellerimde de çok kullandım ama yenileme aralıkları oldukça sıktı.
   Emilimi fena değildi ama dayanımı çok azdı.
   Sözün özü canlar yağlı vücudum için kullanabileceğim bir ürün olsa da eksikleri çok. Özellikle kuru ciltlilere tavsiye edilmez.
   Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder