28 Şubat 2015 Cumartesi

Durma Kendin Yap #1 - Lip Balm / Dudak Nemlendiricisi

   Merhaba Canlar;
   Diyorum ki bugün bir lip balm yapalım sizlerle, ne dersiniz?
   Eğer merak ettiyseniz ama okumaya mecaliniz ya da isteğiniz yoksa bu linki kullanarak izleyebilirsiniz.
   Ben bu nemlendiriciyi vazelinin ağırlığından dolayı gece yatarken uygulamayı tercih ediyorum. Gündüzleri kokusu daha normal olan ama maalesef anlık nemlendirme sağlayan ürünlerimle baş başayım.

   Hadi başlayalım bakalım.
   Ben 2,5 ml'lik bir kaşıkla 2 kere vazelin ekliyorum karıştırma kabıma - 5 ml yani-. Hemen peşinden 1 ml gliserin ilave ediyorum.
   Ben hem renklendirsin hem de vazelinin hiç sevmediğim o ağır kokusunu bastırsın diye kakao ilave ediyorum içerisine. Siz tabi ki kakao yerine farklı tatlar, aromalar kullanabilirsiniz. Ne bileyim kiminiz vanilya sever, kiminiz portakal yağını tercih eder... Karar size kalmış.
   Bu arada kabımı cam tercih ettim sıcak altında bir problemle karşılaşmamak için. Size de tavsiyem bu dur.
   Sıcak, kaynamış şu dolu bir cezvenin üzerine oturttum bu karışım kabını ve malzemelerim mümkün olduğunca homojen bir hal alıp karışımım da sıvı hale geçene dek karıştırmaya devam ettim.
   Benim kullandığım karıştırma çubuğu da plastikti elimde tahtalardan kalmadığı için kusura bakmayın. Her ne ise...
   Ve boş bir kaba karışımımı hemen döküyorum ve hemen sertleşmeler başlıyor ama yeterli olmadığından buzdolabına koyup bir kaç saat bekletmeyi tercih ediyorum.
   Ve ta ta ta taaa...

   Dudakta ki hali...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder