23 Şubat 2015 Pazartesi

Biri Alışveriş mi Dedi? #Aliexpress-Ebay Makyaj Fırçaları Bölüm1

   Merhaba Arkadaşlar;
   Yine bir fırça alışverişi evet ama söylemeliyim ki kolleksiyonunu yeni oluşturan biri olarak umarım abartı görmüyorsunuzdur.
   Bu konuyla ilgili videomu izlemek için bu linke tıklayabilirsiniz.

   İlk olarak Mac 217 çakması fırçayla anlatmaya başlamak istiyorum alışverişimi. Bende hiç Mac fırça yok, dolayısıyla sizlere orjinaliyle bir kıyaslama yapamayacağım ama ben çakmalarını da çok beğendim doğrusu. Herhangi bir kıl dökmesi olmadı da. Kullanması da çok keyifli. Bunlar elime geldi geleli elim hep bunlara gidiyor. Fiyatı $0,88 olup bu linke tıklayarak aldığım dükkana ulaşabilirsiniz. (1)
   $4,13 fiyata sahip olan 10 tane boş sprey şişesi aldım. Bunlar 5 adet 20 ml, 5 adet de 25 ml olmak üzere iki farklı boyutta. Hepsinin sprey mekanizması sağlam ve çok beğendim. Dükkanın linki de işte burada. (2)
   Sıra geliyor çok kötü paketlenen ve yapı olarak da hiç memnun kalmadığım bir ürüne. Bu fırçayı çok istediğim için fiyatı nispeten daha çok olsa da "Hadi alayım" dedim ama... Fırçadan daha küçük bir kargo paketine sığdırılmaya çalışılan bu fırçamın kılları çarpık çurpuk olmuştu. "Belki düzelir " dedim ama bir de baktım ki kılları dökülüyor bir bir. $1,41 verdiğim bu fırça için şuan ne kadar olduğunu hatırlamadığım bir geri ödeme aldım. Dükkana da bu linkten ulaşabilirsiniz. (3)

   Hemen 3 adet fırça aldığım bu dükkanla devam edelim. Bu üçlüden de en fazla Yine Mac çakması 187 numaralı duo fiber fırça. Ben bu kadar güzel bir fondöten fırçası kullanmamıştım. Bayıldım ve fiyatı da $2,03 idi. Diğer fırçam da çok kalın kesik uçlu, açılı bir -sözde- eyeliner fırçası. Bunu kullanmayı denedim ama olmuyor, olmaz da. Belki kirpik diplerine far uygularken değerlendirilebilir. Fiyatı da $1,32. Bu poşetten çıkan son fırçam da Mac 222 çakması bir fırça. Bu da elimden düşmeyen fırçalararasında aldığımdan beri. Hemen hemen her makyajda elimde. Fiyatı da $1,48. Bu ürünlerde kıl dökmesi olmadı ama 187 numaralı fırçam alüminyum yerinden çıkıktı. Onu da yapıştırdım silikonla hiç bir problem kalmadı. (4)
   Ve yine memnun kalmadığım bir ürün. Evet çok ucuzdu, $1,29. Çok da küçükler ama bu zaten açıklamalarda yazıyordu ona da sözüm yok yani. E ama arkadaş 12 renk yazıyon 4 renk anca çıkıyor. Tüm kalemleri aynı renk neden gönderiyorsun ki? Bu dükkandan almıştım bu küçük göz kalemlerini. Çok şirin görünüyorlardı ama... İadesi alınmıştır. (5)
   Kullanmayı çok sevdiğim 5li fırça setinden yine aldım. Sadece göz için olanlar bunlar. 5li diyorum ama paketten 4 tane çıktı. Yok olan için iade aldım. 5ine ödenen fiyat $2,97 olup bu dükkandan alışveriş yapılmıştır. (6)
   Devamına da yarın bakalım. Öpüldünüz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder