4 Şubat 2015 Çarşamba

Biri Alışveriş mi Dedi? #Kamera Azizliğine Uğrayanlar..

    Merhaba Arkadaşlar;
    Bugün sizlerle geçmişte ki alışverişlerimde kameranın azizliğine uğrayan ürünleri paylaşmak istedim. Bakalım neler varmış.

   İlk olarak Akyurt marketlerinden alınan Şelale markalı bir gül suyu var. Fiyatını hatırlamamakla beraber ambalajının şirinliğine vuruldum.
   Bursa seyahatimizde aldığımız doldurma parfümler var sırada. Sansiro markalı bu parfümlerin biri kadın bir de erkek için olup ikisi toplam 25 TL'ye geldi. Bir parfümde Golden Rose'dan... Bir kampanya limitini yakalamak için aldığım bu parfüm 5 TL idi.
   Sesu'nun Tüy Dökücü Köpük'ü... O kadar canımı yaktı ki bu ürün. Bim'den almıştım 8-10 TL'ye. Üst bacağımda kullandığım bu ürün benim için bir facia idi.
   A101'den temin edilen Colgate markalı yeşil çay özlü ağız çalkalama suyu. Fiyatı 5-6 TL olabilir.
Yine A101'den kolonyalar var. 2'si Selin markalı mini kolonyalar. Biri limonlu diğeri narlı. Fiyatları 1'er TL idi. Heee hatta bir de Selin markalı mini boy bir duş jeli almıştım. O da ada limonlu ve 1 TL idi. Diğer kolonya da Sandy markalı ve zambaklı. 2,5-3 TL gibiydi heralde fiyatı.
   Bir Gratis indiriminden aldığım ürünler... Bee Beauty markalı Lip Balm'lar. Biri Vanilyalı diğeri de kirazlı. İkisini toplam 3,95 TL'ye aldım.
   Yine Bim'den alınan bir çocuk diş fırçası. 1 TL gibi fiyatı olan bu ürünü ben dudaklarımı fırçalamak için aldım.
   Bir sürü kalem aldım. Biri dudak kalemi 210 numara Emily marka. Diğerleri ise göz kalemi ve hepsi Emily markalı. Numaraları ise 111, 115, 103, 101, 110 ve 120... Tanesi bu kalemlerin 2 TL idi.
   Bir ucuzlukçudan alınan kağıt törpü var. Çok güzel deniz kabuğu desenli. 2 TL'ye alındı bu törpü.
   Bim'den aldığım gözaltlarımı çok ferahlatan göz pedleri var. Newsp markalı bu ürünlerin fiyatı hatırlanmıyor. Yine Bim'den aldığım adet ağrıları için 2 li ısıtıcı pedleri var sırada. Markası da Stop Ever olabilir. Son Bim ürünü de Nasal Plast burun bantları. 3 paket aldık. Bunları eşim kullanıyor ama pek memnun değil hemen açılıyormuş yapışkanları. 4-5 TL'de fiyatları.
   Aqua Fress markalı bir lens losyonu 3 TL'ye alındı arkadaşlar. Mini boy ve oldukça beğendiğim bir ürün.
   Yine Golden Rose alışverişinden bir ürün... 20li göz farı paleti. 26 TL civarındaydı.
   Bu kadar arkadaşlar. Hadi bana elveda...
  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder