26 Şubat 2015 Perşembe

Kahverengi Buğulu Göz Makyajı

   Merhaba Canlar;
   Bugün de kullanmayı çok sevdiğim kahverengi tonlarını kullanarak bir paylaşımda bulunmak istedim sizlerle.

   Eğer Görsel olarak bu makyajın nasıl yapıldığı merakını gidermek isterseniz işte linki burada. He tabi ki ten makyajının yazısına buradan, videosuna da buradan ulaşabileceğinize belirtmeden geçmeyeyim.

   İlk olarak şu aralar geçiş rengi olarak kullanmayı çok sevdiğim -ama allık olarak tenimde pek belli olmayan- bir ürünle - NYC Cheek Glow allıklarından 651-Riverside Rose isimli rengini bir karıştırma fırçası yardımıyla geniş olarak uyguluyorum.
   Aliexpress'ten aldığım 28li far paletimde ki en açık renkle -kemik rengi- hem kaş altlarımı aydınlatmak hem de geçiş renginin keskinliğini kırmak için uygulamasını gerçekleştiriyorum.
   Sıcak bir kahverengi rengini fırçama alıp tüm göz kapağıma uyguluyorum. Benim göz kapaklarım sarkmış ve bol kırışıklı bir yapıya sahip olduğu için kirpik diplerine farı sürerken daha fazla dikkat edip daha çok kat uyguluyorum.
   Koyu bir kahverengi rengini alıyorum -ki ben elimde istediğim ton olmadığı için elimdeki mevcut kahveye siyah ilave ederek kullandım- ve göz kapağımın 1/3lük dış kısmına bu farı konumlandırıp dağıtma işlemini gerçekleştirirken katlanma bölgesine de giriyorum hafif.
   Siyah rengi alıyorum yine aynı paletten ve makyajıma biraz daha derinlik katmak için dış köşelere çok hafif dokunduruyorum. Ve tabi ki bol bol karıştırıyorum.
   İlk kullandığım karıştırma fırçasıyla özellikle katlanma bölgesinin üzerinden şöyle bir tekrar geçiyorum.
   Ve H&M aydınlatıcımla kaş altlarımı ve göz pınarlarımı aydınlatıyorum.
   Music Flower gel eyelinerlarımdan siyah rengiyle hafif kuyruklu bir eyeliner uygulaması gerçekleştiriyorum. Bu uygulamayı da açılı bir fırça yardımıyla tamamlıyorum. Ve bir numaralı yardımcım olan makyaj düzeltme çubuklarıyla hatalarımı yok ediyorum.
   Sıra geliyor kirpiklere... Benim gibi kısa ve düz kirpikli iseniz ilk kirpik uygulamasına kesinlikle kirpik kıvırıcıyla başlamalısınız. Ben de tam öyle yapıyorum işte.
   Eyelinerımı düzelteyim derken ve dökülen farımı temizlerken hiç olan kapatıcımı tekrar uyguluyorum. Bu kez Rival de Loop Natural Touch 01 numaralı kapatıcıyı kullandım ve aslında göz altları için çok başarılı olmayan ama o an yanımda bulunan pudra olan Catherine Arley Silky Touch pudrasının 6 numaralı rengiyle kapatıcımı sabitliyorum.
   Açılı bir far fırçasına koyu kahve alıyorum ve göz pınarlarıma çok sokulmadan, az biraz mesafe bırakarak aslından pınarlarımın altından bir hat çiziyorum. Hemen ardından da karıştırma fırçasıyla hooop dağıtıyorum. Bu arada
   Any markalı beyaz göz kalemini alt kirpik diplerime- göz içlerime sürüyorum.
   Golden Rose Maxim Eyes maskarayla kirpiklerime can veriyorum. Hem alta hem de üste...
   Geçiş rengi olarak kullandığım allığımı bu sefer olması gerektiği gibi yanaklarıma uygulayarak makyajımı ilerletiyorum.
   Rival de Loop 10-Natural renkli dudak kalemiyle hem dudaklarımı çerçeveleyip hem de dolduruyorum.
   Hemen peşi sıra da Golden Rose Velvet Matte serisinden 27 numaralı rujunu uyguluyorum dudaklarıma.
   Ve ta ta ta taaa...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder