5 Şubat 2015 Perşembe

Mor Dudak Makyajı Nasıl Yapılır?

   Merhaba Arkadaşlar;

   Bugün de mor dudaklı bir makyaj yaptım sizler için. Malum ki ten makyajını okumak için buraya, izlemek için buraya, bu makyaj anlatımı için de buraya tıklayın lütfen.

   Cilt makyajımda Loreal True Match Golden Beige fondöten, yine True Match Cancealer, Loreal İnfallible pudra, Flormar Passionate Dots aydınlatıcı, Miss Rose kaş pudramı kullanmıştım.
   Bu makyajımda far bazı yerine kapatıcımı sürdüm göz kapaklarıma. Ve astar far olarak da tüm göz kapağıma Wet n Wild E251A-Brulee rengini uyguladım. Aynı rengi göz pınarlarıma da taşıdım.  Aliexpress'ten aldığım 28'li far paletimden açık bir kahverengiyle geçişi sağladım. Özellikle gözlerimizin dış köşelerine getirmiyorum dikkatlice. Hafif bir cut crease uygulama niyetindeyim. Biraz daha koyu rengini alıp daha ince bir bölgeye göz kapağıma getirmeden uygulamamı yapıyorum. Daha koyu rengi de alıp açılı hafif kalın bir fırçayla katlanma çukuruma bu rengi yerleştiriyorum. Dış köşelerden hafif dışarı taşıyorum ve karıştırma fırçamla hafif dağıtıyorum ama rengi yok etmemeye özen gösteriyorum.
   Essence 78 ve 65 numaralı tekli farlarını karıştırıp göz kapaklarıma uyguluyorum. 78 numaralısını kaş altını aydınlatma ve göz pınarları için de kullanıyorum.
   Music Flower Gel Eyelinerımla kuyruklu bir liner çekiyorum. Kuyruğunu da biraz uzun yapıyorum hani.
   Yine Aliexpress menşeili 10'lu allık paletimden parıltılı bir pembe rengi alıp yanaklarıma uyguluyorum.
   Golden Rose 203 numaralı dudak kalemiyle dudaklarımı çerçeveleyip içlerini dolduruyorum. Ve makyajımın yıldızı Passionate Dots serisinin PD24 numaralı rujuyla dudaklarımı boyuyorum.
   Kirpiklerimi kıvırıp unuttuğum göz altlarıma orta tonlu kahve farı alıp boylu boyunca uyguluyorum karıştırma fırçamla ve Golden Rose Maxim Eyes maskarasıyla  kirpiklerimi renklendiriyorum.

   Ta ta ta taaa... İşte bu kadar arkadaşlar. Ben bu makyajı çok sevdim. Umarım sizde beğenerek ortak olmuşsunuzdur bu paylaşıma. Öpüldünüz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder