1 Mart 2015 Pazar

Nasıl Bir Ürün? # Alix Avien Terracotta Allık

   Merhaba Canlar;
   Bugün sizlerle Alix Avien markalı bir terracotta allığı ele almak istiyorum.

   Benim elimdekinde numara filan yok. Neden bilmiyorum. Alalı 2 yıl oluyor ama kalmış olan bir seri midir yoksa ben mi etiketini çıkarttım orası muallak. Peki neden bu ürünü konu aldım ki? O kadar güzel ki çünkü rengi... Bayıla bayıla kullanıyorum.

    27 gramlık ürünüm bronz ama içerisinde pembe tonlarında damarlar barındıran bir ürün. Pigmentasyonu muhteşem. Aman kullanırken çok dikkat edin. Bir anda palyaçoya dönmek sadece bir küçük fırça darbesine bakar. Ben bu ürünü fırçama alınca mutlaka fazlalığını sert bir cisme vurarak atıyorum ve elimin üzerinde yine bir işlemden daha geçirip yanaklarıma uyguluyorum.

   Eee tabi toz ürün, kalıcılığı mutlaka ki tüm gün sürmüyor ama hemen de kaybolmuyor.
   Sözün özü sevdim çok, kullanıyorum ayıla bayıla özellikle yaz mevsiminde. Tavsiye edilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder