23 Mart 2015 Pazartesi

Biri Alışveriş mi Dedi? #Oradan, Buradan... Bölüm1

   Merhaba Arkadaşlar;


   Yine bir alışverişimi paylaşmak istedim sizlerle. Karışık bir alışveriş bu... Bakalım neler var ?
   İzlemek isteyenler tık tık.

   İlk olarak sevgili bloğum için fotoğraf çekimlerinde kullanabileyim diye bir amerikan servisi aldım iki renkli. 2 TL gibi bir fiyatı olan bu ürün ucuzlukçulardan alınmıştır. Madem ucuzlukçuyla başladık yine bu tarz dükkanlarla devam edelim. 1 TL'ye edindiğim bir far var sırada. Julian markalı bu far çok tatlı bir pembe renginde.
   Yine Aynı tarz dükkanların birinden sevgili Elifcan videolarından birinde duyduğum Gabrini kalem farlarını görünce dayanamadım ve bir denemekte fayda var dedim ve aldım. 1,5 TL gibi de bir fiyata sahipti kendisi.
    Lens sever olarak da bir adet lens solüsyonu almış bulunaktayım. Renu markalı bu solüsyon 15 TL idi.
    Ve T-Shop'u gezerken bir de baktım Note 07 numaralı tekli far bana bana bakıyor. Aldım tabi ısrara dayanamayarak. Fiyatı da  9,5 TL idi.
   Gelelim kıyafet tarzı şeylere.

   Canım kocacımdan bir adet çanta geliyor şimdi. Birlikte beğendik tabi ki... Ne zamandır istiyordum siyah bir çanta, çok iyi oldu vallahi. Fiyatı da 99 TL...
   Ardından DeFacto Depoya gidilir ve bir etek alınır... Penye siyah eteğim 9,99 TL. Bir de Gömlek aldım. Krem rengi gömleğimin gold detayları mevcut. Fiyatı da 14,99 TL.
   Ve sosyete pazarı... 10 TL'ye güzel yarasa kol camel bir kazak alınır hemen.  Başka bir tezgahtan da 15 TL'ye bir elbise -ki yakasında bir gold detayı vardır- ve deri cepli bir tunik alınır 10 TL'ye. Bu iki ürün de Zara markasının üretim fazlaları. :) Bu da canım Bursam'ın güzelliği işte.
 

   Şok'a gittim bir de. Bu aylar malum hastlık ayları olduğundan kağıt mendil atıvermişim sepete Komili'nin. 2 tane de 1,25 TL'den Play World ıslak mendillerden aldım.

   Sonra da gittim Bim'e. Belki saçlarıma bir faydası dokunur diyerek de  çam terebentin yağı aldım. Bunun fiyatı da 3,5 TL gibi birşeydi.  Bir adet Apaks disk pamuklarından aldım. Her zaman lazım. 1,45 TL de bedeli idi. Yine Apaks'tan bir paket de kulak çubuğu aldım. Onun da fiyatı 0,9 TL idi.
   Bir de saç spreyi aldım. Fiyatı 3-4 TL gibi birşey olan ürünün markası Akat Gardi.
   Baktım çeşit çeşit maskeler var L'rosh markalı. 1,5 TL olan ürünlerden her çeşidinden birer tane aldım.
   Son olarak da diş fırçası aldım 2li Colgate. 7,90 TL de fiyatı...
   Ve gittim A101'e. 3,95 TL'ye incirli Arko el kremi aldım canlar.  Bir de çok tatlı 3lü kutulardan aldım. Bunların fiyatı da 4,95 TL idi.  Bir de dosya almışım evraklarımı muhafazaa için.
   Bugünlük bu kadar Yarın devam ederiz artık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder