9 Mart 2015 Pazartesi

Biri Alışveriş mi Dedi? # Aliexpress Alışverişine Devam... Bölüm-1

   Merhaba Arkadaşlar;
   Yine bir Aliexpress alışveriş macerasına daha hoşgeldiniz. İzlemek isterseniz sizi bu linke alayım. Yok bir de okuyayım bakalım bu kız neler yazmış derseniz de başımın üzerinde yeriniz var.
,
   3 paket takma kirpiğim var. Biri çok doğal günlük bir kirpik fiyatı da $1,91 ve linkide bu. Diğeri daha dramatik ve dış köşelere gittikçe uzayan bir stile sahip. Fiyatı $2,53 ve aldığım dükkanda bu. Sonuncusu da daha da dramatik, yoğun bir yapıya sahip. Bunu da $1,73'a bu dükkandan aldım.
   Sırada Gel eyelinerlarım var. Bunları çok beğendim, akması kokması az. Paketten bir siyah bir de kahverengi iki eyeliner var. Oldukça kullanışlı olan 2 küçük de fırçası cabası. $5'a aldığım üründe bu dükkandaydı.
   Bir diğer ürünüm de daha doğrusu ürünlerim, saç ürünleri. 3 boy topuz süngeri, ve adlandıramayacağım ürünlerden oluşan bu seti bu linkte bulabilir ve $5,86'ya alabilirsiniz.

   $5,73'a bu dükkandan aldığım bir diğer ürün de bir allık paleti. 10 renkten oluşan bu palete bayıldım. Şeftali ve pembe tonlarının açıklarını koyularını içeren bu palet tavsiye edilir. Ve aynı dükkandan yani bu linkten $1,6'a aldığım pilli bir kirpik kıvırıcı var.
   3 tane de içimden kaş jileti demek gelen malzemeleri $1,93'a bu linkten edindim.
   Kendin yap projeleri için de pembe bir set aldım. Fiyatı $2,17 ve dükkanın linki de bu. Bu set de bir adet karıştırma kabı, 3 boy ölçü kaşığı, 1 adet fırça ve son olarak da 1 adet maske uygulama aparatı mevcut.
   Ve yine bir ölçü kaşık setiyle daha devam edelim. Gerçi bu kaşıkları önceki iki kendin yap yazı ve videosunda da görmüştünüz ama... 5li rengarenk bu set $1,91'a geldi bana ve bu dükkandan aldım.
   Bu yazıya yarın devam etsek :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder