7 Mart 2015 Cumartesi

Durma Kendin Yap #2 - Lipstick / Ruj

   Selam;
   Bugün de birlikte ruj yapalım istedim canlar. Çok opak bir görüntü garanti etmediğimi belirtmekle birlikte anlatmak için de sabırsızlanıyorum.
   Bu yazıyı görsel olarak da paylaşmak isterseniz tma da bu linki kullanabilirsiniz.


   Bir adet kap alıyorum önümüze ki bu ısıya dayanıklı olmalı, kolay eriyebilecek türde kapları kullanmaktan sakının. Ben bu iş için bir çay tabağı kullandım.

   Hemen aktardan aldığım bal mumunu bir bıçakla hafif hafif kazıdım. İsterseniz rendeleyebilir, ince ince kesebilirsiniz tabi ki ama bu yöntem oldukça kolayıma geliyor benim. Ve 1/3 çay tabağı olan bal mumuma 1 ml vazelin ilave ediyorum. Şunu da ilave edeyim ki biraz daha fazla koyarsanız kıvamınız daha yumuşak olacaktır. Dolayısıyla uygulaması daha kolay olacaktır. Ama ben özellikle bu günlerde vazelinin kokusundan hoşlanmadığımdan az koydum.
   Gliserinimden de 1 ml ilave ettim ve 1 çay kaşığı kadar gıda boyası ekledim. Ben kırmızı rengi tercih ettim. Burada kesinlikle paşa gönlünüz devreye giriyor devreye.
   Sıcak hatta kaynamış su dolu cezvemin üzerine yerleştiriyorum bu karışım kabını ve güzel güzel, tamamen eriyip homojenleşinceye kadar karıştırıyorum.
   Bu evrede de dikkat edilmesi gereken husus şu ki balmumu çok çabuk donduğundan hızlı hareket edip küçük bir kavanoza koyuyorum.
   Ve ta ta ta taaa...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder