21 Mart 2015 Cumartesi

Nail Art/Tırnak Deseni - Gold Puantiyeler

   Merhaba Canlar,
   Bugün ki yazımızın konusu bir tırnak deseni. Bu konuyu işleyen videomu izlemek isterseniz eğer linki siz yardımcı olacaktır.

   Öncelikli olarak base coat olarak çok başarılı bulduğum NK markasının Harder Nails isimli ürününü kullandım. Bu bir tırnak sertleştirici ve güçlendirici... Hemen ardından da iki kat olarak Golden Rose markalı Color Expert serisi ojelerinden 86 numaralı lacivert rengini uyguluyorum.

   Bir tablanın üzerine Flormar 387-Vintage Gold renginden bir miktar alıyorum. Elime orta boy bir de noktalama aletini geçirirnce başlıyorum desen vermeye.
   Tırnak köklerimden başlarayarak büyük ebatlı bir nokta oluşturuyorum. Yay yörüngesi oluşturarak daha küçük bir nokta... Ve daha küçük...  Tırnak ucumda en küçük noktayı da kondurup tam tersi istikamette yani en küçük noktanın yanına büyük bir nokta koyarak noktalamalarıma her seferinde küçülterek devam ediyorum.

   Son olarak da merkeze büyük bir nokta yerleştiriyorum ve ta ta ta taaa...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder