14 Mart 2015 Cumartesi

Durma Kendin Yap #3 - Lip Scrub / Dudak Peelingi

   Kendin yap köşesine hoşgeldiniz canlar...
   Bugünkü yazımızın konusu evde dudak peelingi yapımı. Bu uygulamayı görsel olarak izlemek istiyorsunuz bu linki kullanabilirsiniz.

   Kullandığım ürünlerin toplu fotoğrafı yukarıda paylaşılmıştır arkadaşlar. Gelelim aşamalarına...


   İlk olarak ısıya dayanıklı bir karıştırma kabına 4-5 çay kaşığı toz şekerimi alıyorum. Hemen ardından 2 çay kaşığı kadar kuru türk kahvesini şekere ilave ediyorum.
   Bir diğer malzemem de tarçın... Biraz daha irileştirmesi için dudaklarımı yarım çay kaşığı kadar bu malzemeden ilave ediyorum ki bu miktarı tarçın hasssasiyetinize göre arttırabilir ya da malzeme listesinden çıkartabilirsiniz.

   Tüm bu malzemeleri karıştırıp 1,5 ml'lik ölçü kaşığımla bi silme kaşık vazelin ilave ediyorum içine. 2 ml gliserin ve 3 ml zeytinyağını da ekledikten sonra sıcak su doldurulmuş cezvemin üzerine yerleştiriyorum kabımı ve karışım eriyip homojen bir hal alana tek karıştırmaya devam ediyorum.
    Ve ta ta ta taaa... Bu kadar kolay ama kullanması da bir o kadar keyifli tarifim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder