28 Mart 2015 Cumartesi

Nail Art / Tırnak Deseni - Bulutlar...

   Canlar,
   Bugün de bir nail art gerçekleştirdim. Bir tırnak süslemesi, deseni... Tam olarak nasıl çeviririrz Türkçe'ye bilemiyorum ama... Bu çalışmanın videosu için bu linki kullanabilirsiniz.

   İlk olarak bir baz kullanıyorum ve Golden Rose Rich Color serisinden 62 numaralı çok tatlı bir mavi rengini kullanıyorum ana renk-taban rengi olarak. Bu seriyi kullanmayı o kadar seviyorum ki. O fırçalar ne güzel fırçalar öyle...
   Her neyse...Yine aynı seinin 01 numarasını tablama damlatıyorum. Bu renk ışıltılı bir beyaz ve noktalama aletimi alarak başlıyorum noktalardan küçük küçük bulutlar oluşturmaya. Paşa gönlüme göre bulutları konduruveriyorum tırnaklarımın üzerine.

   Ve ta ta ta taaa...
Sonra bakıyorum tırnaklarıma. Ve bir gökkuşağı olsa diyorum kendi kendime ve hemen alıyorum ojelerimi.
   Aynı serinin 48 numaralı sarı rengini seçiyorum il ve buluttan buluta bir yay çiziyorum. Hemen altına numaralı pembe-şarabirengiyle bir yay daha çiziyorum ve onun da hemen altına Golden Rose Paris serisinin 207 numaralı yeşil rengiyle bir yay daha...
   Ve ta ta ta taaa...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder