29 Mart 2015 Pazar

Nasıl Bir Ürün? #Rimel London - Stay Matte Pudra - 001 Transparent

   Merhaba Canlar;

   Bugün masaya yatırdığımız isim Rimel London markasına ait bir pudra. Bu ismi biliyorum hepiniz çok duydunuz ama bir de benden okuyun istedim. Stay Matte serisi ve tabi ki 001 numaralı tarnparent rengi...

   Çoğu kişi gibi ben de bitince tekrar kolleksiyonuma dahil etmek isterim ama biraz fazla mı büyütüldü bu pudra?
   Kulandığım renkli pudralarla kıyaslıyorum ve evet yapısı onlara nazaran daha ince. Gözaltı kapatıcımı %70 bu pudrayı  kullanarak sabitliyorum. ama çizgilerime solmasını engellemiyor maalesef. Hoş bunu tam anlamıyla gerçekleştiren bir ürün geçmedi henüz elime ama daha az dolanla da karşılaşmadım değil hani. Ama tüm yüzüme uyguladığımda kesinlikle çok daha hafif olduğunu hissettim. Problemsiz bir cildim olduğunda ya da cildimin problemsiz günlerinde tüm yüzüme uygulamaktan büyük bir keyif alıyorum.
   Bu ürünü Watsons'lardan tedarik edebilirsiniz, bunu da belirtmesem olmazdı. Ben indirim zamanı 8-9 TL gibi bir fiyat karşılığında edinmiş idim. Oldukça uygun yani. Lak,n bu rengini yakalamak biraz zaman aldı. Özellikle de indirim günleri...

   Ürün 14 gr lık ambalajda standlarda yer edinmiş.
   Koku yönünden de sıkıntı yaşamayacağınıza inandığım bir pudradır bu arada.
   Makyaj kalıcılığını bir pudra olarak arttırıyor ama tüm gün koruma biraz hayal ürünü. En azından benim gibi yağlı ciltliler için.
   Peki bu kadar övülen ve fiyat-performans değerlendirmesinden genelde yüksek notlar alan bu ürünün neden bu kadar kötü, kalitesiz bir ambalajı olsun ki? İnanın bu çokça sorulan ve firmanın neden dikkate almadığın anlamadığım bir soru. Paketin üst kapağı çabuk yalama olan ve kırılmaya meyilli dolayısıyla çantada taşımak için çok uygun olmayan bir ürün.
   Son olarak şu güzelliğinden de bahsetmek istiyorum ki un kurabiyesi gibi görünüm vermeyen nadir pudralardandır kendisi.
   Sözün özü canlar, tüm yüz uygulamasında kesinlikle geçer not alır ve makyaj çekmecesinde varlının daim olmas ıgerektiğine inandığım bir pudra. İlk fırsatta edinin bence.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder