6 Mart 2015 Cuma

Nasıl Bir Ürün? # Loreal True Match Fondoten - Golden Beige / Beige Dore

   Merhaba Canlar;
   Bugün de bir fondöteni hem de elimden bir türlü düşüremediğim bir fondoteni masaya yatırmak istedim. Ne mi bu? Başlıkta da yazdığı üzere şu meşhur True Match...

   Bende ki Beige Dore/ Golden Beige rengi... Ürün 30 ml'lik bir cam ambalajda. 12 aylık ömrü varmış. Cam paket olduğu için daha kütleli ama gün içinde pek fondoten yenilemek adetlerim arasında olmadığı için yanımda taşıma ihtiyacı duymuyorum. ve dolayısıyla bu kütle fazlalığı pek bir sorun teşkil etmiyor benim için.

   SPF 17 içerikli bir ürün. Bunun ne derece işe yaradığı konusunda tabi ki yorum yapmak çok zor. Pompalı bir ambalaja sahip olduğunuda belirtmek gerek. Görünüm olarak idare eder katagorisine giren bu ürün nitelik olarak oldukça tatmin edici.
   Kapatıcılığı orta olmakla birlikte yapısı içimdeki aşkın nedeni olsa gerek. Çok ince, en azından benim elimdeki ve deneme fırsatı bulduğum ürünler arasında en ince olanı. Yüzümde hiç bir ağırlık yağmıyor.

   Kalıcılık konusunda bir garanti veremeyeceğim ama tüm fondotenleri kusam cildim de bile nispeten uzun süreli varlığını hissettirdi. Ama gün boyu gibi bir söz iddialı ve boş olur.
   Kıvam olarak çok akıcı, sıvı. Uygulaması bu sebepten olsa gerek çok kolay.

   Sözün özü canlar şiddetle tavsiye edilir. Makyaj koleksiyonunuzun olmazsa olmazı olmaya üst düzeyden adaydır. Şans verin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder