14 Mart 2015 Cumartesi

Kahverengi Makyaj

   Merhaba Canlar;
   Kışın gitmeye yeltendiği şu günlerde bir kahverengi makyajla daha karşınızdayım.
,
   Hemen hemen her makyajımda olduğu gibi ten makyaj rutinimi bu yazıda paylaşmayacağım. Merak edip okumak isteyenler için linki ve izlemek isteyenler için de linki yeterli olacaktır. Eee tabi bu makyajın video formatı için de linkini kullanabilirsiniz.
   Gelelim makyaja... Klasik ben olarak astar boya niyetine Wet n Wild Brulee rengini tüm göz kapağıma uygulayarak işe başlıyorum. Çakma naked paletimin naked rengini geçiş rengi olarak kullanıyorum ve büyükçe bir karıştırma fırçasıyla katlanma bölgesine uyguluyorum.
   Daha küçük bir karıştırma fırçasına aynı paletten buck rengini alarak katlanma bölgesine işlem uygulamaya devam ediyorum. İstediğim ton göz kapağımda belirene dek bu işlemleri uygulamaya devam ediyorum.

   Hustle rengiyle yine katlanma bölgesine derinlik veriyorum. Bu rengi gözlerimin iç köşelerine kadar getiriyorum. ve ilk kullandığım karıştırma fırçasıyla renklerin geçişlerini yumuşatıyorum.
   Creep rengiyle dış köşelerin derinliğini arttırıyorum. Ve yine karıştır...
   Half Baked rengini alıp göz kapağımın üst, kabarık kısımlarına oturtuyorum rengi. Baktım yeterli gelmedi rengi hemen makyaj sabitleme spreyini alıyorum elime ve aynı işlemi tekrarlıyorum. Geçişlerini de yumuşatmayı ihmal etmiyorum.
   Buck rengini alt kirpik diplerime uyguluyorum. Ve malumunuz ki karıştırıyorum. Hustle rengini de dış köşelere konduruveriyorum.
   Virgin rengini kaş altı aydınlatmasında ve göz pınarlarımda kullanıyorum. Music Flower gel eyelinerımı alıp kesik uçlu,açılı fırça yardımıyla küçük bir kuyruk oluşturarak sürüyorum.
   Kirpiklerimi de kıvırdıktan sonra Catherine Arley markalı 10 numaralı beyaz göz kalemini alt göz içime uyguluyorum. Üst göz kapağım için de Avon'un kajalstick'ini kullanıyorum, siyah renkli...
   Kirpiklerime de Essence Get Big Lashes maskarasını uyguluyorum.
   Sıra da dudaklar... İlk olarak Emily markalı dudak kalemini uyguluyorum. 210 numara...
   Sonrasında da Golden Rose Velvet Matte serisinden 22 numaralı renkteki ruju sürüyorum dudaklarıma. Koyu ruj olduğu için bulaşan rujları temizliyorum makyaj düzeltme çubuklarıyla.
   Allık değil de Bir bronzer kullanıyorum yanaklarımda. Essence  Sun Club Bronzer, 02-Sunny rengi....
    Veee...  Ta ta ta taaa...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder