14 Mart 2015 Cumartesi

Nasıl Bir Ürün? # NYC Expert Last Lip Color / 432 - Red Rapture

   Merhabalar;
   Bugün ki masaya yatırdığımız ürün başlıktan çoktan okuduğunuz üzere bir ruj. NYC Expert Last Lip Color serisinin 432 numaralı Red Rapture rengi...
   Ba-yı-lı-yo-rum...Rengine bayılıyorum, kokusuna bayılıyorum, yapısına bayılıyorum... Kısacası bayılıyorum işte.
   Tek beğenmediğim ambalajı. Kapağına çabuk bulaşıyor. Ve kapak da şeffaf olduğu için kiri hemen gösteriyor.
    32 gr'lık bu ürünün yapısı da çok güzel, çok opak. Evet kalıcılığı saatler boyunca devam etmiyor ama ben daha bu özelliğe sahip bir rujla da tanışmadım zaten. Ne si var biraz sabitlense iyi olurdu. Her dokunuşda temas eden şeye yapışıp çıkıveriyor.
   Rengi... Muhteşem. Ya bir kırmızı ruj her an kullanılabilir mi? Bir müddet akşam, güniçinde, her an elime bu ruj denk geldi. Kırmızı ön yargımı bu rujla bertaraf etmiş oldum.
   Fiyatı da çok uygun. 5,99 TL... Bu ne ya :)
   Sözün özü canlar şiddetle tavsiye edilen ve kullandıkça kullanılası gelen bir ruj bu. Alın, bol bol kullanın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder