10 Mart 2015 Salı

Biri Alışveriş mi Dedi? # Aliexpress Alışverişine Devam... Bölüm-2

   Merhaba Canlar;
   Yazının ilerleyen evresinde deva edeceğim alışverişin videosu için linki buraya bırakıyorum.

   Yazının ilk ürünleri tırnak aparatları. $1,58 ve bu dükkan.
   Hemen bir saç şekillendirme setiyle daha devam edelim. Saçı kabartmak için kullanılan 5li bir set bu ve fiyatı $1,39 ve de linki de bu.
   $4,56' ya aldığım 30lu bir kab seti var. Küçük şirin şeyleri bu dükkandan aldım.
   Ve sırada durmadan, her makyajımda kullandığım bir far paleti var. $7,9'a aldığım bu palet işte bu dükkandandı. Ama ne yazık ki elime ulaştığında 2 rengi kırılmıştı. :(

   Sıradaki iki ürün benim için tam bir hayalkırıklığıydı. İki adet kapatıcı paleti. 15li bu paletlerin içinde ki tüm renkler akmış kokmuş. Fiyatları da $4,23 ve $4,29 idi. Dükkanlar da sırasıyla bu ve bu.
   20grlık 10 adet daha kab aldım. Fitayları $3,36 idi ve dükkanda işte bu.
   Bir adet de cover pencil aldım. Bu dükkandan aldığım ürünler $1,18 idi.
   Son olarak da rengarenk bir far paleti var. 78li bu far paleti $9,34 idi. Ve dükkanın linkide bu.
   Bu kadar yetti değil mi? Bol "Bu" kelimeli bu yazıdan keyifli anlar size.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder