16 Mart 2015 Pazartesi

Biri Alışveriş mi Dedi? #Aliexpress+Ebay Bölüm-1

   Merhabalar;
   Her zaman olduğu gibi bu konunun videosunu bu likten izleyebilirsiniz diye bir giriş yapıp geliyoru alışverişimin içeriğine.

   İlk olarak kirpik yapıştırıcısı geliyor önüme bu yığının arasından. bu dükkandan aldığım yapıştırıcıların biri siyah biri beyaz renkli. Her ne kadar fotoda iki duo görünse de elime gelenlerin biri duo biri de eye markalı ürünlerdi. Tabiki her halukarda çakma olduğu gerçeği değişmiyor ama... Bu ürünlerin içinde ki yapıştırıcı miktarının az olduğu kanaatindeyim canlar. Fiyatları da $4,56 idi.
   İkinci olarak da merağıma yenik düşerek aldığım ama çok kullanışlı olmayan bir kaş şablon seti edindim $4,74'e bu dükkandan. 24 parçalı bir set bu.
   Ve muhteşem üçlüyle devam ediyorum. Naked serisinin ilk üçü... $17,55'e aldığım bu ürünlerin temin edildiği dükkan linkindedir. Açıkcası kim ne derse desin bu üçlüçok mutlu etti beni.
   Aliexpress'ten aldğım ürünler bu kadardı canlar. Hemen ebay bağımlılığımla devam edelim. Evet kabul ediyorum ben bir ebay açık arttırma bağımlısıyım. irili ufaklı, saçma sapan bakın neleralmışım.
   Bu sitenin ilk ürünü $1,54 fiyatıyla dükkanından aldığım bir penye bebek şapkası...
   Sırada $1,54'e dükkanından edindiğim bir fırça var sırada. Her ne kadar pudra fırçası dense de bu uygulama için çok uygun bir aparat olduğunu düşünmüyorum.
   Yine  dükkandan tedarik ettiğim bir diğer ürün de 10 parçadan oluşan 5 ml kapasiteli küçük kavanozlar. Fiyatları da  $1,78 idi.
   Nail art çalışmalarımda kullanmak için 8 parçalı makyaj süngeri seti aldım. $0,99'a. Dikkanın linkide burada.
   $0,95'e aldığım bir ürün de gözlük kabı. Linkini kullanarak bu ürüne ulaşabilirsiniz.
   Linkinden ulaşabileceğiniz $1,16'a aldığım bir ürün de bir maskara. İlk tanışmamda pek sevemedim kendisini ama neyse...

   Sırada $0,84'e linkinden edindiğim bir çakma mac ürünü var. Bir göz kalemi hem de asansörlü :P Renk vermesi çok kötü ama...
   $0,86'a linkinden aldığım hem dudak hem de göz için kullanılabilen bir jumbo kalem var sırada beyaz renkli.
   Keçe uçlu bir de eyeliner almışım ki bunu kullanmayı da çok sevdim. Fiyatı $0,84 ve linkide bu idi.
   Ve bir adet de kaş farı. $1,64 fiyatıyla linkinden aldım.
   Çok beğenerek aldığım ama elime geçince ebatlarını hiç kontrol etmediğimi farkettiğim bir tarakla devam ediyorum. Fiyatı $0,55 ve linkide bu.
    Bir de fırın eldiveni çıkıyor alışveriş sepetimden. $0,83'a aldığım ürünün linki de burada. Köpek şeklinde ki bu eldivenle aynı paketten çıkan bir tarak var sırada. Fakat bu tarak köpekler için. Fiyatı $0,89 iken linki de burada.
    Hayal kırıklığı yaratan bir ürün sırada ki resimlerden 4lü gördüğüm ama ürün açıklamasında tekli olan koyu kahverenkli birkaş kalemi... Linkinden aldığım ürünün fiyatı $1 idi.
   Yine hayal kırıklıklarının söz konusu olduğu iki ürün... İkisi de fırça... Linkinde ki fırçayı $0,99'a, linkinde ki fırçayı da $1,17'a almış bulunmaktayım.
   Bugün ki kapanışı da bir far paleetiyle yapalım. Doğal tonların hakim olduğu $3,25'a linkinden alınan 10 renkli bir palet...
 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder