2 Mart 2015 Pazartesi

Biri Alışveriş mi Dedi? #H&M, Rossmann, Giyim... Bölüm 1

   Merhabalar Herkese;
   Evet evet yine bir alışveriş videosu... İzlemek isteyenler için linki hemen yazıyorum ve anlatmaya başlıyorum.
 
   İlk olarak anneme bir arkadaşından gelen hediyenin benim elime geçmesiyle edindiğim bir şalla başlayalım. Açık gri rengindeki bu şal çok nostaljik. Her ne kadar kullanma durumum muallak olsada oldukça beğendiğim bir parça oldu.

   Canım Bursa'mdan aldığım üç şal var sırada. Bunların 3 tanesini 10 TL'ye aldım çarşıdan. Biri yine klasik motifler içeren yeşil siyah bir parça iken, diğeri yine yeşil fakat yaprak desenli, sonuncusu ise üzerinde kalpleri barındıran renkli bir şal...
    Sonrasında bu şişmiş bedene iki adet kazak alayım artık dedim. Madem zayıflayamıyorum.... Biri süt beyazı-krem arası ajurlu çok beğenerek 35,90 TL'ye aldığım kazak... Lacivert etekleri sulu ve kollarında tam dirsek arkasında yama detayı olan kazağımda aynı fiyata aldığım bir ürün.
    Ve bir çorap almışım A101'den.
    Giyim alışverişimin son ayağında da bir ayakkabı var. Bana göre topuklu olarak adledilebilecek olan bu ayakkabım bana 107,90 TL'ye gelmiş oldu ve güzel bir fermuar detayına sahip. Flo'dan aldım bu arada, markası da Miss F...
    Şok'tan da bahsedip bugün ki yazımızı bitirelim artık. Bu markete de gittim ve bir kaç ıslak mendil aldım. 1,25 TL miydi yoksa 1 TL mi tam hatırlayamıyorum ama bir adet Play World markalı mendille Sleepy markalı 4lü ıslak havlulardan aldım. Bunlarında 4lü fiyatı 5 TL idi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder