3 Mart 2015 Salı

Biri Alışveriş mi Dedi? #H&M, Rossmann, Giyim... Bölüm 2

   Merhaba Canlar;
   Gelelim linkinden izleyebileceğiniz bu alışverişin ikinci yarısına.
 

    A101'e uğranmadan bir alışveriş olur mu? Olmaz benim için. İlk olarak üçlü çanta boy ıslak havlulardan aldım. Sofio imiş markası. Fiyatını hatırlamıyorum maalesef.
    Yine bu marketten bir adet 3-3,5 TL'ye kükürtlü sabun aldım LaDiva markalı.
    Golden Rose yine gelmiş A101'lere ve görünce hemen iki rengini kaptım. Perfect Shine serisinden olan bu rujların tanesi 5,95 TL. Biri 221 numaralı şeftali ve diğeri de 239 numaralı rengi.

    Eczaneden sarı kantaron yağı aldım. Fiyatı 6,5 TL olmakla beraber markası da Talya....
    Yağlardan devam edecek olursak en çok sahip olmayı istediğim yağlardan biri olan hindistan cevizi yağını da almış bulunmaktayım. Fiyatı 6,5 TL idi. Yine bunu da eczaneden aldım. Markası da GEBECE...
    Ve gittim Bim'e. Buradan da göz çevresi pedlerinden aldım. Bunlardan daha önce kullanmıştım ve gerçekten bir ferahlık, bir rahatlama sağlıyordu ve bende malumunuz ki aldım. :) 3,95 TL'ye aldığım NewSP markalı bu ürün 3 çift olarak çıktı paketten.
   Yolum bir gün Rossmann'a düşmüştü ki girmişken elim boş çıkmasın dedim ve iki parça el kremi alarak alışverişime başladım. İkisi de ISANA markalı. Aloe veralı olan hem el hem de tırnaklar için ve fiyatı 2,99 TL. Diğeri de Q10 içerikli ve onun da fiyatı 3,99 TL.
   Baktım Rossmann da yağların olduğu bölümde indirim var. Bir Gliserin bir de Jojoba yağı aldım. Gliserin 3,99 , diğeri ise 7,99 TL'den girivermiş sepetime.
   Real'e de uğramış bulundum. Essence ürünleri varmış burada hem de indirimde imiş. Stay No Matter What eyeliner aldım (3,5 TL). Tekli farlarından 61 numaralı Out Of The Blue isimli parıltılı farınıyla birlikte 3D 2li farlarından  01-irresistible green dream ve 06-irresistible mermaid kiss renklerini aldım. Bu farların adeti 2,5 TL idi. 
   Son olarak da H&M'e gittim. Ve şu büyük; Metallic, Shimmer ve Matte diye katogorilendirilmiş far paletini aldım 20 TL'ye. 18 far ve 2 allıktan oluşuyor.
    6,95 TL'ye bir adet 4lü, gri tonlarında bir far paleti aldım. 
    Ve son alışverişin son ürünleri olarak da 2 adet 1TL'ye düşen küçük ojelerden aldım. Sim hepside....
    Bu kadarcık canlar. :)
   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder