19 Mart 2015 Perşembe

Mor Bir Bahar Makyajı...

   Merhabalar Canlar;

   Sizler için bahar ve yaz aylarının favori renklerinden biri olan lila-mor tonlarında bir makyaj hazırladım. Malumunuz ki bu makyajın görüntülü halini linkinden izleyebilir iken ten makyaj rutinimi de izlemek için linkinden ve okumak için de linkinden faydalanabilirsiniz.

   Öncelikle birçok makyajımda olduğu gibi Wet n Wild Brulee rengini astar olarak tüm göz kapağıma uyguluyorum kaş altına kadar. Geçiş rengi olarak da NYC Cheek Glow allıklarından 651-Riverside Rose rengini kullandım. Geniş bir şekilde yaydım bu rengi katlanma bölgeme.
   Maybelline Diamond Glow 01-Purple Drama far paletimden açık mor -lila rengini göz kapağımın 2/3'üne iç köşelerini boş bırakacak şekilde uyguluyorum. Rengi istediğim opaklığa kavunşuncaya dek kat kat sürüyorum bu rengi.
   Yine aynı paletimdeki pembe ve beyaz renklerini karıştırarak boş bıraktığım iç köşelere uyguluyorum.
    Alt göz kapağıma da aynı oranda ve aynı renkler uygulayarak makyajıma devam ediyorum.
    Kaş altı aydınlatmada Essence tekli farlarından  78-Vanilla Milkshake rengini kullanıyorum.
   Music Flower siyah gel eyelinerımı kullanarak hafif kuyruklu bir liner uygulaması gerçekleştiriyorum.
   Sevgili kısa kirpiklerimi canladırmak için kirpik kıvırıcısının hemen ardından Golden Rose Maxim Eyes maskarasını uyguladıktan sonra alt kirpik diplerime beyaz kalem uygulamadığımı farkedip hemen bu uygulamayıda gerçekleştiriyorum.
   Bir kat makyaj sabitleme fısfısından sonra Catherine Arley allıklarımdan Dynamic serisi 03 rengiyle yanaklarımı renklendiriyorum.
   Dudaklarımda da Golden Rose 204 numaralı dudak kalemini kullanıyorum ve Wet n Wild Rujlarımdan E525D Retro Pink rengini uyguluyorum. Ve bir kulak pamuğuyla temizliyorum taşanları.
   Ve ta ta ta taaa...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder