26 Mart 2015 Perşembe

Lacivert Makyaj

   Merhaba Arkadaşlar;
   Bugün de bir makyaj çalışmasıyla karşınızdayım. Lacivert tonlarında bu çalışmam şiş suratımda ve tuhaf topladığım saçlarımla tam kendini gösterememiş olsa da umarım beğenirsiniz.

   Ten makyajımı yaparak başladım işe. Nasıl yaptığımı okumak için buraya, izlemek için de buraya tıklayabilirsiniz. Tabi ki bu makyajın videosu için de buraya gelin.

   Baz olarak Golden Rose'un lacivert bir göz kalemini gelişi güzel göz kapağıma yaydım. Ve birkarıştırma fırçasıyla güzelce yaydım. Katlanma bölgesini geçmemeye çalıştım.
   Essence 61-Out of The Blue rengini yine göz kapağıma katlanma bölgesini geçmeden uyguladım.  Ve tabiki sert bir çizgi olmaması açısından temiz bir karıştırma fırçasıyla kenarları yumuşatıyorum. Baktım rengi yeterli gelmedi tekrar farı uygulayıp dağıttım.
   Katlanma bölgesine Wet n Wild Nutty rengini uygulayarak güzelce karıştırıyorum.
   Üst kirpiklerime Avon kajalstick - siyah rengini uyguladım. Sadece kirpik diplerime...
   Ardından Any markalı beyaz göz kalemiyle kirpik  diplerime bir uygulama yapıyorum eyelinerıma baz olarak.
  Essence Crystal Eyeliner 01-Twinky Starlight rengini kullanıyorum. Çok renk veren bir eyeliner olmadığından sizlere de tavsiyem bazssız kullanmayın. Küçük bir de kuyruk oluşturuyorum.
   Hemen alt göz kapağıma geçiyorum. Boylu boyunca lacivert renkli farı uyguluyorum. İç köşeler de far uygulamamda farı köşelere pay bırakarak uyguluyorum. Ve göz içlerime yine Avon kajalstick siyah rengi kullanıyorum.
   Dudaklarım da Rival de Loop ... numaralı pembe rengi tercih ettim. Allık olarak da Lollie terracotta allıklarından 4 numaralı rengini kullanıyorum.
   Kaş altlarının ve göz pınarlarının aydınlatmasında Essence 78- Vanilla Milkshake rengini seçtim.
   Golden Rose Maxim Eyes maskarasıyla da kirpiklerimi aradan çıkartıyorum.
   Ve ta ta ta taaa...


1 yorum:

  1. Bence çok amatör yada ışık çok az ondan mı böyle duruyor bilemedim. Gün ışığında resim çekmeyi deneyin. Sevgiler ❤️❤️

    YanıtlaSil