5 Mart 2015 Perşembe

Siyah Buğulu Göz Makyajı

    Merhaba Canlar;
   Uzun zamandır bunu da çekeyim dediğim ama nedense bir türlü yapmadığım siyah buğulu göz makyajıyla karşınızdayım. Bu makyajı linkinden de izleyebileceğiniz gibi okumaya devam da edebilirsiniz.


    Öncelikli olarak ten makyajımla başladım. Bu bölümü linkinden izleyebilir ve linkinden de okuyabilirsiniz.

    Bu makyajım için bantlardan yardım aldım. Hemen ardından Emily 101 numaralı siyah kalemi gelişi güzel sürdüm göz kapağıma. Ve bir karıştırma fırçasıyla şöyle bir karıştırdım ortalığı ve kenarları tabi ki. Özellikle katlanma bölgesinin üstüne çıkmamaya gayret ettim.
   Dağıtma işlemim tamamlanınca da Catherine Arley Dynamic Serisi tekli farlarından 02 numaralı renkle sabitledim.
   Rival de Loop  16-Chocolate rengiyle siyahıtan sonra bir geçiş rengi yarattım. Ve tabi karıştır, karıştır...
   Ardından daha geniş ve temiz bir karıştırma fırçasıyla karıştırmaya devam ettim. Tabi bu sırada katlanma çizgisini de geçtim biraz.
   Wet n Wild Brulee rengiyle de göz pınarlarımı ve kaş altlarımı aydınlattım.
   Ve bantlar fora...
   Bantla birlikte giden kapatıcımı hemen yeniledim. Bu işlem için bu sefer NYC stick kapatıcı kullandım Medium renginde.
    Koyu renkle çalışacağımı bildiğim için pudralama işlemini bu safhaya ertelemiştim ve Stay Matte pudramı aldığım gibi uygulamaya başladım.
    Catherine Arley in aynı farını açılı bir fırçaya aldım ve alt kirpik diplerime uyguladım. Ve dağıttım hafifçe.
    Kıvrılmış kirpiklerime Music Flower Gel Eyeliner uygulayıp Pastel Big N Black maskarasını sürüverdim.
    Pudrala, konturle, aydınlat derken sıra geldi dudaklara... Rival de Loop 50 numaralı açık pembe rujunu yayıverdim tüm dudaklarıma.
   Ve ta ta ta taaa...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder