24 Mart 2015 Salı

Biri Alışveriş mi Dedi? #Oradan, Buradan... Bölüm2

   Canlar;

   Dünkü alışverişe devam. Linki de burada.

   Geldik Akyurt. Hangi şehirlerde vardır bilemiyorum ama girmişken oradan da almışım bir kaç parça.
   İlk olarak bir nemlendirici var. Neutrogena Norveç formüllü kremi... 5 TL... Sonrasında sonunda baby lips aldım. İntense care ve 5,95 TL.
   Son olarak da daha önce bir Gratis indiriminde saç kremini yakaladığım Elseve Arginine x3 serisinin bu seferde şampuanını atıverdim sepetime. 5,95 TL de bedeli...

   Bir alışveriş videosu Gratis olmadan olmaz değil mi? Ben de geleneği bozmadım ve gittim Gratis'e. Venüs banyo jiletlerinden aldım 5,5 TL'ye. Bir de Wet n Wild krem glitterlarından Brass rengini aldım. Bunun fiyatı da 6,5 TL...

   Geldik Watsons'a... Buradan da aldığım ilk ürün çok övülen NYC likit eyeliner idi ama ben siyahını değil de ışıltılı siyahını almışım. Bende ki rengi Pearl Black. Fiyatı da 7,99 TL...
   Ve yine çok istediğim ve her indirim döneminde bulamadığım Maybelline The Colossal Volume Express maskarası, kahverengi rengi... Fiyat da 15,75 TL
   Favori rujlarımdan biri olan NYC Red Rapture'a bir arkadaş, yoldaş alayım dedim. Aynı serinin pembe bir rengi ama diğerine göre oldukça geri planda kaldı doğrusu. 5,99 TL fiyat...
   Bir kampanyadan faydalanabilmek için belli bir miktarı tutturmak gerekliydi ve bir adet kağıt mendil aldım bende. Watsons repairing treatment wax ballı olanı bana 6 TL'ye geldi bana.
   Bitti canlar bu yazıda. Öpüldünüz...
 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder