26 Ocak 2015 Pazartesi

Biri Alışveriş mi Dedi? #Golden Rose

   Merhaba Arkadaşlar,

   Yine yeni bir alışverişle daha karşı karşıyayız. Bu sefer ki Golden Rose. Sırada beklerken biraz zaman kaybeden alışverişimi izlemek isteyenler için bu link yerinde olacaktır. Yok eğer okumak isterseniz diye de hemen yazmaya başlıyorum.

   Öncelikle hediye ojeleri sıralayalım. Rich Color serisi olan ojelerim numaraları sol üsten başlayarak 54, 48, 01 ve alt sıra yine soldan 43, 57, 11, 55. ...

   Ve bir buffer geldi. İlk defa böyle bir hediye aldım Golden Rose'dan. Mineral Makeup Liquid powder Mineral Foundation deneme ürünü de gelen hediyeler arasındaydı. Son hediye olarak da 6'lı deneme paketinde ki rujlarından geldi. Bunları öncekilerle birleştirip küçük kavanozlarıma yerleştirdim havayla çok haşir neşir olmasın diye.

   Baktım gördüm ojelere ben de almadan duramadım tabi ki. Paris serisinden 252 ve 204 numaralı ojeleri 1,95 TL'ye; Color Expert serisinden 90, 86, 29, 75 ve 93 numaralı ojeleri 3,5 YL'ye çeşit çeşit, renk renk aldım.

   Ve rujlar... Velvet Matte serisinden  9, 11, 23, 27 numaralı olanlar aldıklarım. Çok büyük bir dikkatsizlik yapmışım ve daha önceden aldığım numaralardan birini almışım. Neyse bir çekilişimde sizlere gelir artık. :)
   Golden Rose dudak kalemlerinden de alayım dedim. Bir Emily hayranı olarak güzel olacaklarını düşündüm ama yanılmışım arkadaşlar. Çok çok çok sertler. Numaraları 202, 203 ve 204. Bir de göz kalemi aldım. Dream Eyes serisinden 424 numaralı bir lacivert. Bunu çok beğendim. Tüm kalemlerin fiyatı 3 TL idi.
   Son olarak da fotoğraflarında nedendir bilmem nude olarak gördüğüm ama daha önceden aldığım kalemin aynısı olan Glitter Eyeshadow serisinin 406 numarasını aldım. Bir çekilişe gidecek olan bu ürün 4-5 TL gibi birşeydi.
   İşte bu kadar arkadaşlar. Görüşürüz...
   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder