15 Ocak 2015 Perşembe

Bordo Buğulu Göz Makyajı Nasıl Yapılır?

   Merhaba Canlar;
   Bugün de şöyle buğulu bordo bir makyaj yapayım dedim. "Ay yok ben okuyamam bu kadar yazıyı" derseniz buyurun buradan izleyin. Ama sabrınızı sınamak isterseniz de devam edin.



   Öncelikle Rival de Loop far bazıyla işe başlıyoruz. Tüm göz kapağıma ve biraz da alt göz kapağıma...

   Eee tabi ki ardından Wet n Wild Brulee rengini kaş altıma kadar tüm göz kapağıma uyguluyorum. Bu arada bu makyajımda bant kullandım. Alt kirpik diplerimin uzantısın ayerleştirdiğim bantlar daha keskin, belirgin bir görüntü oluşturabilmek için.
   Geçiş rengi olarak allık olarak çok sevip kullanmasamda geçiş rengi olarak kullanmayı çok sevdiğim Maybelline Affinitone allıklarından 79 Flush Plum rengini tercih ettim. Geniş olarak katlanma bölgeme uyguladım bu rengi.
   Geldik makyaja adını veren ana renge; Rapsodi Terra Cotta 109 numaralı tekli farı... öncelikle fırçama aldığım bu rengi göz kapağımın tepe noktasını boş bırakacak şekilde uyguladım. Aman rengi yavaş yavaş koyulaştırmaya dikkat edelim diye uyarımı yapıp devam ediyorum. Hemen karıştırma fırçamı alıp keskin kenarları ortadan kaldırıyorum. Aynı rengi fırçama alıp youtube camiasında fenomen olan ve LondradaBirTürkKızı'nın hepimize kazandırdığı Makyaj sabitleme Solüsyonunu iki fıs olarak fıçama sıkıyorum. Böylece daha koyu ve daha parlak rengi elde etmiş oluyorum. Bu rengi de yine aynı yerlere tepe noktası boş kalacak şekilde uyguluyorum. Ve yine keskin kenarlara yol görünüyor.
   Derken Valentina markalı 06 numara toz farımı alıp -temiz bir fırçaya tabi ki- yine fıs fıs makyaj sabitleme solüsyonu kullanıyorum ve göz kapağımın boş bıraktığım tepe noktasına uyguluyorum. Kenarlarından karıştırma fırçamla çok hafif pıt pıt vuruyorum çok sert bir renk geçişi olmasın diye.
   Baktım gördüm derinlik yeterli gelmedi bana Catherine Arley 02 numaralı çok hafif ışıltılı tekli farı aldım elime ve sadece dış köşelere uyguladım. Çok çok çok küçük bir v, belli belirsiz...
   Ve gel eyelinerla şöyle bir geçiverdim kirpik diplerimden. Kirpik diplerim dedimse kuyruk da yaptım yani. Biliyorsunuzdur bu bant kullanımıyla kuyrukları yapmak çok kolay.
   Cilt makyajını da biliyorsunuz zaten önceki yazımdan. Yok okumadıysanız buraya buyurun, İzlemek isterseniz de işte burada. Tek fark Önce göz makyajımı yaptım ve ten makyajından sonra da alt göz kapaklarıma geçiyoruz. Essence 78 Vanilla Milkshake isimli tekli farıyla Kaş altlarımı aydınlatıyorum bu arada. Catherine Arley 05 numaralı tekli göz farıyla göz pınarlarımı aydınlatıyorum. bu çok tatlı, hafif ışıltılı bir pembe. İç köşeler hariç tüm alt kirpik dibime Rapsodi bordo farımı uyguluyorum ve siyah farımla da dış köşeleri geçip dağıtıyorum. Emily 101 numaralı siyah göz kalemiyle -ki bu kalem yumuşacık- göz içlerimi boyuyorum. ve hafif dağıtıyorum yine. Dirty Works kirpik kıvırımla kıvırdığım kirpiklerime Golden Rose Maxim Eyes maskarasını uyguluyorum.
   Yanaklarıma da aynı allığı(Affinitone 79) uyguluyorum.
   Rival de Loop 10 Natural asansörlü dudak kalemiyle dudaklarımı hem çerçeveliyor hemde dolduruyorum. Ardından H&M Lip Pen'lerinden Nude rengini dudaklarıma uyguluyorum ama bu rengi biraz soluk gelince Maybelline 210 That's Mauvie rujunu pıt pıt hareketlerle çok hafif dokunduruyorum.
   Veee bu makyaj burada biter. :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder