3 Ocak 2015 Cumartesi

Nasıl Bir Ürün? # Garnier Miracle Skin Perfection BB Krem

   Merhabalar;
   Bir diğer inceleme yazısıyla karşınızdayım. Bu sefer başlıkta da beyan ettiğim üzere Garnier Miracle Skin Perfection BB Krem'i hakkındaki yorumlarımı paylaşacağım sizlerle.

   Bende ki Light rengi. Ve ilk yorum cümlelerimi bu konuda yazmalıyım sanırım. Bu renk hiç kullandığım bir renk değildi benim, genelde mediumum ben. Ama bu bb kremlerin sorunu da ne böyle. Renk skalası dar bir, renk aralıkları alışageldiğimiz düzenin dışında iki. Ben ilk olarak medium alma gafletinde bulunan biri olarak size şunu demeliyim ki "Dikkat edin!" :)

   Gelelim yapısına. İsmininde aklımızda uyandırdığı intiba doğrudur. çok likit olmayan kremsi bir yapısı var. Kesinlikle kolay yayılabilir, uygulanabilir cildinize. Göz çevresi için -ki böyle bir iddia zaten yok ama- uygun olmadığını düşünüyorum. Evet evet ben denedim ve gözlerimi yakan ince bir kokumu desem -biliyorum koku saçma geliyor kulağa ama- ne desem bilmiyorum bir madde var içerisinde. Bu özelliğinden pek hoşlanmadım doğrusu.
   Kapatıcılığı az maalesef ama bir bb kremden de çok fazlası benim beklentilerim dahilinde de değildi zaten. Resimde de gördüğünüz üzere bu yazyı yazabilmek için yüzümün bu berbat haline uyguladım ve açıkcası daha insani, daha yüzüne bakılabilir bir görüntüye erişmemi sağladı diyebilirim. Kızarıklıklarımın derecesi çok yüksek olmasına rağmen sağladığı etki fena değildi doğrusu.
   Ben bu uygulamam da yüzümün sağ tarafını sabitledim bir pudrayla. Ama bunun 2 saat sonunda çok büyük bir etkisini göremedim açıkcası. Belki de bu soğuk havalardan dolayı olabilir ama yüzümün iki tarafı için de 2 saat sonundaki dayanımını beğendim. Çok fazla bozulma, akma, kokma vs yapmadı iki tarafta.
   Özellikle de Diadermine tecrübemden sonra belirtmem gerekirki renginde herhangi bir değişme de olmadı geçen saatlerin ardından.
   Ve son olarak cildimde herhangi bir probleme sebep olmadı. Hoş yeterince problemi var yüzümün bu sıralar ama bunun dönemsel bir sebebi olduğu gibi stresten fazla kurcalamamla da ilgisi var.
   Ve işin özü arkadaşlar bence kesinlikle denemeye değer bir ürün. Şu an için bitince gider alırım. Lakin daha iyisi içinde denemelerim devam edecektir. Şu keskin kokusunun olmadığı bir muadilini bulursam hemen sırtımı çeviriveririm yani. Öylede güzel satarım hemen.
   Sevgiler arkadaşlar. Yarın görüşürüz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder