16 Ocak 2015 Cuma

Nasıl Bir Ürün? # Garnier Skin Naturals Esas Bakım Günlük Nemlendiricisi

   Merhaba Arkadaşlar;
   Bir ürün incelemesinde daha birlikteyiz. Bugün de pek memnun kalmadığım ve bunu sizlerle paylaşmak istediğim bir ürünle karşı karşıyayız: Garnier Skin Naturals Esas Bakım günlük nemlendiricisi.

   Memnun değilim dedim ama düne kadar dışarıya çok zor çıkan birisi olarak acil durumlarımda bulunabilirliği açısından da hep elime bu krem gelmiştir. Bu bitirdiğim 3. kutusu. Bu kadar kolay bulunmasının yanı sıra biraz daha iyi olaymış ama...
   Bende bulunanı normalden karmaya dönük ciltler için olanı. Tam cilt tipim değil ama dedim ya hep aciliyetlerde karşılaştık. Zaten bir de yanında kuru ciltler için olanı var ya her neyse.
   Şeffaftan beyaza yakınlaşan bir rengi olmakla birlikte emilimi ortanın bir tık altıydı. Kokusu da rahatsızlık duyulacak bir koku değildi en azından ben rahatsızlık duymadım.
   Fiyatı da oldukça uygundu. 7-8 TL gibi bir şeydi yanılmıyorsam ve Bim'den almıştım.
   Lakin çok sevdiğim bir nemlendirici olmadı kendisi. Yapısı benim çok hoşuma gitmedi. Ve yağlı bir his de bıraktı bunun yanı sıra ve ben bu hissi hiç sevmiyorum. Belki de bu üründen soğumamda en büyük etkiye de bu özelliği sahip.
   Açıkcası yine bir acil durumla karşılaşmazsam almayı düşünmüyorum.
   Öpüldünüz...
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder