9 Ocak 2015 Cuma

Favorilerim #Aralık.2014

   Merhaba Arkadaşlar;
   Bugün geçte olsa sizlerle aralık ayı favorilerimi paylaşmak istedim. Öncelikle şunu söylemeliyim ki evden pek çıkmayan biri olarak ve tabi ki çocuklu olduğumdan olsa gerek ne çok ağır makyajlar yapıyorum ne de çok sık makyaj yapıyorum. Ama bu ay en çok kullandığım ürünlere gelince.... Hadi başlayalım.




   Ah benim aklım nerelerdeymiş de ben bunca zamandır bu fondötenden mahrum kalmışım. Hangi fondötenden mi bahsediyorum? Tabi ki Loreal True Match... O kadar beğendim ki bu fondöteni anlatamam. Yok yok anlatırım tabi ki. :P İnce yapılı bir fondöten -benim daha önce kullandıklarıma kıyasla elbette-, cildimi çok yormuyor da ayrıca. Ve cildimin sinir stres mi desem ne desem ne teşhis koyabildiğim ne de sebep bulabildiğim bir buhran yaşaması sebebiyle kapatıcılık bu ay ön plandaydı benim için. Ve bu ürün büyük ölçüde isteğimi karşıladı. Kapatıcılık ortadan daha yüksek bence. Şahane yani :)
   Bu fondötenin kapatıcılığı iyi gelince ağırlıklı olarak transparan pudra tercih ettim ve Rimmel London Stay Matte listeme girdi. Renkli pudra kullanmak istediğim zamanlarda ise Loreal'in İnfalible isimli pudrasının 225-Beige rengini kullandım severek.
   NYC Cheek Glow serisinden 651 Riverside Rose allığını hemen hemen tüm makyajlarımda göz kapaklarımda geçiş rengi olarak ve çok beğenerek kullandım.
   Allık olarak ise Alix Avien'in Terracotta allığı -maalesef rengi numarası yok- sık sık kullandığım ürünlerdi. Şunu da belirteyim ki bu allık kesinlikle kullanılırken dikkat edilmesi gereken ürünlerden.
   Far olarak yine aşk yaşadığım ve olmazsa olmayan, her makyaja kullandığım Wet n Wild Bruleerengi... Bunu göz kapaklarıma astar olarak uyguladım her seferinde ve birlikte çok mutluyuz. Diğer bir far da kaş altı ve göz pınarı aydınlatmada çok severek kullandığım Essence tekli farlarından Vanilla Milkshakeisimli far. Ve gölgelendirme de en sevdiğim farda Rival de Loop tekli farlarından 16-Chocolate. Bu fara da bayılıyorum.
   Dudak nemlendiricisi olarak kokusunu verdiği hafif rengi ve yapısını sevdiğim Nivea Fruity Shine serisinden şeftalili olanı.
   Ruj olarak iki tane favorim var. Biri büyük bir aşk yaşadığım NYC Expert Last seirisi 432 Red Rapture rengi. Yapısını, rengini herşeyini beğendim. Diğer Rujum ise günlük severek kullandığım That's Mauvie-210 numaralı ruj.
   Elbette ki bronzer da kullandım farklı renkli farlarda ama hem ağırlıklı olarak hemde çok sverek kullandığım ürünleri paylaştım. Aynı durum fırçalarım içinde geçerli. Makyaj süngerini yeni keşfetmiş biri olarak geç bir kavuşma yaşamamıza rağmen onu tanımış olmaktan çooook mutluyum. ve numarası adı sanı yok ama fotoğraftan görebileceğiniz far fırçasını çok sevrek kullandım. astar rengini sürdüm, aydınlatmalarımı yaptım, hatta geçiş rengini de uyguladım. Çok işlevli bir fırça.
   İşte canlar bunlar benim favori ürünlerim. Öpüldünüz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder