20 Ocak 2015 Salı

Püf #1 - Kırmızı Ruj Nasıl Sürülür?

   Kendimi kötü hissettiğim her an elim kırmızı ruja gider. Neden bilmem kendimi daha iyi mi hissediyorum desem yoksa daha cesur mu bilemedim ama işte kırmızı rujla aramızda böyle tuhaf, anlaşılması zor bir ilişki var.


   Peki kırmızı ruju nasıl kullanmalıyız?
   Öncelikle her iddialı renkte olması gerektiği gibi dudaklar bir peelingle haşır neşir olmalı. Ardından güzelce nemlendirilmeli. Eğer elinizde mevcut ise bir baz bu aşamada iyi gider.

   Ardından mutlaka bir kalem gerek. Hem kalıcılığı desteklenmiş olur hem de ruj için sınırları belirlemiş ve belirginleşmiş olur.  Burada önemli olan kalem-ruj uyumunun olmasıdır. Ve kalem uygulamasına dudaklarınızın ortasından başlamalı... Bu konuda sevgili youtuber Aslı Özdel'in bir videosu vardı, merak edenler için tık tık. Kalemle çerçeveleme işlemi yaptıktan sonra dudak içlerini doldurmayı da unutmayın.
   Sonrasında daha kontrollü olmak açısından fırça kullanılması daha uygundur. Yok ama kendinize güveniyorusunuzdur tabi ki böyle uygulanması da söz konusu. Bu nokta da şunu da belirtmeliyim ki dudak kenarlarını lütfen unutmayın.
   Rujun sürülmesinin ardından bir kapatıcı ile dudak kenarlarından geçebilir böylece daha düzgün, daha keskin bir görüntü elde etmiş oluruz.
   Son olarak da rujun kalıcılığını arttırmak için pudra uygulayabilirsiniz. Bu uygulama için ben bir adet kağıt mendili katmanlarına ayırıp birini alıyorum ve bir fırça yardımıyla bu mendil üzerinden uygulamamı gerçekleştiriyorum.
   Ve işte bu kadar arkadaşlar. Görüşürüz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder