29 Ocak 2015 Perşembe

Günlük Makyaj #1

   Merhaba Arkadaşlar;
   Bugün de çoğu gün yapmış olduğum basit günlük makyajımı paylaşmak istedim sizlerle. Bakalım nasıl yapıyorum makyajımı... Bu arada bu anlatımı görsel olarak merak edenlere bu linki bırakıyorum.

   Cildimin bol problem yaşadığı bu dönemde sizlerin karşısına fondöten kullanmadan çıkamadım. Baz olarak Rival de Loop CC kremini kullandım bir makyaj süngeri yardımıyla ve hemen yine aynı aplikatörle hiç sevmediğim ama atamadığım ve bitirmeye çalıştığım Maybelline Dream Satin fondötenin 020-Cameo rengini tüm yüzüme güzelce yerleştirdim. Tabi ki makyaj süngerim çok güzel bir şekilde nemlendirilmişti.
   Aliexpress'ten edindiğim kapatıcı paletiyle yüzümün problemlerini ve birkaç ton açık rengiyle de göz çevremi kapatıyorum. küçük, sentetik, sert kıllı bir far fırçasıyla yerleştirdiğim kapatıcımı yine makyaj süngeri yardımıyla dağıtıyorum. Göz çevreme uygulamamı üçgen biçiminde yapıyorum. Burun kenarına yaslanan bir dik üçgen... Biraz da göz kapağı...
   Rimmel London Stay Matte pudrasının 01-Transparent rengiyle göz altlarımı ve göz kapaklarımı -göz çevremi yani- sabitliyorum. Yüzümün geri kalanınının sabitlemesinde ise yine Maybelline'nin bu sefer Affinitone serisi 30-Sand rengini kullanıyorum.
   Gölgelendirme işlemi için NYC Sun2Sun Bronzer'larından 717A-Bronze Gold Pudra ürününü kullanıyorum. Yanak çukuruma geniş bir şekilde -yine bir üçgen oluşturarak-, alın kenarlarıma, çene kemiğinin oynak bölgesine ve burun kenarlarıma gölgelendirme yapıyorum bu ürünün koyu rengiyle. Ve biraz da boynuma...
   Yine Aliexpress menşeeili 10'lu allık paletimden parıltılı turuncuya bakan şeftali rengini allık olarak; çok açık parıltılı bir şşeftaliyi de aydınlatıcı olarak kullanıyorum.
   Miss Rose kaş pudramın koyu rengiyle kaşlarımı dolduruyorum. Bu işlem için hafif kalın açılı bir fırçadan yardım alıyorum her makyajımda yaptığım gibi...
   Göz kapaklarıma astar renk olarak benim için artık klasikleşen Wet n Wild Coloricon tekli farlarından 251A-Brulee regini kullanıyorum tümüne. Bunu bol kıllı ama yumuşacık olan bir fırçamla uyguluyorum. Bu fırçam hafif açılı ve oldukça büyük olmakla birlikte düz bir yüzeye sahip. Ve hemen peşine gölgelendirme amacıyla Yine Wet n Wild Coloricon'larından 252B-Nutty rengini kullanıyorum uzun kıllı bir karıştırma fırçasıyla. Olabildiğince geniş bir bölgede çalışıyorum bu renkle çünkü 2. bir renk kullanmayacağım. Katlanma bölgesine ve hafif dış köşelere... Fırçamı değiştirip yassı bir far fırçası alıyorum elime ve göz altlarıma boylu boyunca uyguluyorum aynı rengi... Ve karıştır....
    Emily göz kalemlerinden 103 numaralı kahverengi rengi alıp üst kirpik içlerine ve yarın olarak diplerine; aynı zamanda da 1/3 olarak alt kirpik diplerine uygulayıp bir kalem fırçayla dağıtıyorum.
   Ve sıra geldi kirpiklere... Dirty Works kirpik kıvırıcımla kıvırıyorum ve Golden Rose Maxim Eyes maskarasıyla renklendirip hacimlendiriyorum ve uzatıyorum. Bu maskarayı alt kirpiklerime de uyguluyorum.
   Bugün için Golden Rose Perfect Shine serisi 225 numaralı turuncu rengi uygulamayı tercih ediyorum dudaklarıma.
   Ve... kapanış...
  
  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder