12 Ocak 2015 Pazartesi

Neler Bitirdim Neler? #1 - 1. Bölüm

   Merhaba arkadaşlar;
   Bu yazımda biten ürünlerimden bahsedeceğim. Bir süredir yarım yamalak bir şeyler atmışım kenara. Sizlerle de paylaşayım dedim. İzlemek için buraya lütfen.

   Bol bol ıslak havlu/mendil var. Eee bende kullanmayı çok seviyorum ve bir de küçük bir ceylanım varya evde... Ağırlıklı olarak oğluşumda kullandıklarımdan başlayalım. 5 adet Dalin'in 64'lü mendillerinden biriktirdim. Petekli yapıya sahip bu ürünler yapısı gereği çabuk parçalanıyor ama benim kullanmamı sıkıntıya sokan bir durum yok. Islaklıkları güzel ama yarıdan sonra fazla ıslak oluyorlar. 1 adet Prima var şu yeşil ambalajlı ve yine 64 tane mendil barındırıyor içinde. bunların yapısı muhteşem bence ama ıslaklıkları hemen hemen yarıya gelene kadar çok yeterli değil bence. Ve 4 adet de Şok Market'lerden temin edebileceğiniz New Sleppy markalı mendiller var. Bunlar da tam emin olmamakla birlikte petekli diye hatırlıyorum. Islaklıkları da güzel. 70 adet ürün barındırıyor. Ve fiyatları da çok uygun. Ben çok beğendim. Bu 3 marka da kesinlikle alınabilecek güzel ürünlerdi. Lakin paketleri çabuk bitiremiyorsanız Prima ve Dalin önermiyorum. Çünkü kapakları yok, yapışkanları da çok çabuk atıyor. Diğeri kapaklıydı.
   Diğer ıslak mendillerim A101'den alınan Mendiva markalı kapaklı, çok güzel yapılı, ıslaklığı hoş ve 101 adet olan 1 paket ürün var. Bu kesinlikle tekrar alınır, alındı da zaten. Hem kapaklı hem de kapağı kilit mekanızmalı çok hoş bir ürün. Son ıslak mendilimde yine A101 menşeiili Baby Mate 56'lı ve çok uygun fiyatlı ürün. Çok kaliteli olmamakla birlikte kapağı var. Yapısı kötü ama öyle ortalık da kullanmak için iyi ama.
   Bu kadar uzun da anlatılır mı ya ıslak mendil :)
   Apaks'ın Bim'den aldığım pamuk topları var bitenler sepetimde. Bunları oje temizlerken kullanmayı çok seviyorum. Görürsem mutlaka alırım. Fiyatları da çok uygundu, 1 TL gibi diye hatırlıyorum.
   İpek markalı 2 paket disk pamuk var. Fena değildi bunlarda, uygun fiyatlı da. Bazıları parçalanıyor diyor ama benim için büyük bir sorun değil aslında, kullanımı engelleyici, yavaşlatıcı değil ayrıca.
   Sırada bir daha kesinlikle alınmayacak bir ürün var. Diadermine Lift+ BB Krem... O kadar anlaşamadık, o kadar sevemedik ki bu ürünle birbirimizi. Renk skalası olarak çok dar bir kere. Rengi orta aldım  ve koyu geldi. Hadi bu benim hatam ama arkadaş uygulamadan sonra neden bölge bölge kararıp yüzüne bakılmaz bir insana çeviriyorsun beni. O kadar kötü ki anlatamam. Hiç ama hiç memnun değilim ve kesinlikle tavsiye etmiyorum. Bu benim Diadermine markalı 2. ürünüm ve ilkini (Peeling) de atmıştım bitiremeden bunu da atıyorum. Bu arada ikisi de son kullanma tarihini aşmamış ürünlerdi.
   Garnier Esas Bakım serisi Detoks etkili üzüm özlü göz makyaj temizleyicisine gelelim. Makyajınız waterproof olmadığı sürece kullanılabilir ama çok güzel, mükemmel bir ürün kesinlikle değil. Uygun fiyatlı diye Bim'den almıştım ama bir daha almam.
   Ve buram buram alkol kokan bir tonik... Neutrogena Visibly Clear Siyah Nokta Temizleyici Tonik'i. İnanılmaz derecede rahatsız edici bir kullanımı vardı. Kokusu bir yandan, cildimi yakması bir yandan... Zor bitirdim. Bir daha da ııııı a-l-m-a-m.
   Renu markasının lens solüsyonlarından bitirdim. Fena değildi. Ama şuan kullandığım daha iyi gibi. Alınabilir bir ürün.
   Elidor... Bir adet şampuan bir adet de saç maskesi bitirdim. İkisi de şu turuncu ambalajlı olanlardandı. Eh yani çok kötü diyemem ama ben canım Pantene'imden çok memnunken bu yeterince iyi gelmedi bana.
Diyorum ki bugünlük burada bırakalım. Yarın görüşürüz...
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder