6 Ocak 2015 Salı

Toplu Alışveriş - Cilt Bakımı 2

   Arkadaşlar;
   Geldik cilt bakımı alışverişlerimin 2. kısmına, aynı zamanda toplu alışveriş hengamesinin son yazısına. Eee çok şükür demek lazım artık, değil mi? Önceki yazımda da söylediğim gibi, okumak değil de izlemek isterseniz buraya gelin.
Cilt Bakımı Alışverişi

   Bismillah diyelim ve başlayalım bakalım.
   Adese'den alınmış Rosense markalı "soft lips" isi var. Bu benim ilk Rosense ürünüm. Bu markayı denemek çok istiyordum okuduğum ve izlediğim kadarıyla. İhtiyacım yok diyerek hep erteledim ama yine ihtiyaç olmamasına rağmen aldım gitti.  3 TL fiyata sahip olan ürünle ilk kullanımda anlaşamadık pek. Kokusu çok vazelin vazelin geldi ama ya alıştım ya da ilk karşılaşmamızda hassasiyetimin olduğu bir dönemdi bilmiyorum ama sevdim sonradan. Bu arada da paketine bayıldım :)
   A101'den alınan ve görünce nedense böyle bir mutluluk yaşadığım böyle nostaljik bir moda bürünmeme sebep olan bir ürüne geldi sıra. Klasik Arko, hani şu tüpte olanlar. Belki de ben dikkat etmedim şimdiye kadar ama sevdiğim bu ürünü tekrar gördüm ellerimin arasında. Bir diğer nemlendirici ise Dalan D'Olive yoğun bakım kremi. Bunu da ADESE'den almıştım diye hatırlıyorum. İkisi de 1'er TL idi.
   3 adet ayak kremi alıvermişim. İlki size gösteremediğim çünkü aldığımdan beri kullandığım ve bitmek üzere olan Lapitak markasına ait. Bu üründe bir kampanya görüp almıştım Gratis'ten. Hoş kampanya olmasa da alıyorum ya... Yanında bir de tırnak bakım kremi olan bir kofre oluşturulmuştu ve fiyatı 10 TL idi. Aldım hemen canımı. Ardından bu bitmek üzere olan ürünüme muadil olarak Watsons üretimi olan mentollü ayak kremini aldım. 6 TL fiyata sahip olan bu ürünü de bir deneyeyim dedim. Son olarak da pek beğenmediğim bir ürün: Fuss Wohl mentollü ayak kremi. Bir indirim de Rossmann'dan almıştım bu ürünü. 3 TL.
   Bir Gratis alışverişinde 100 TL'lik alışveriş yapınca Arko nem güneş sonrası bakım kremi hediye geldi. Bunun da kullanımı artık seneye yaza.
   Garnier Skin Naturals Saf ve Temiz Kırmızı Meyve Gücü serisinin arındırıcı jelini ve arındırıcı peelingini almış bulundum A101'de görünce. Kokusunu, temizlemesini beğendim ama keşke aşığım diye bilsem ama... 9-10 TL gibi bir fiyata sahip idi.
   Yine A101 ve yine alınan bir peeling. Bu sefer ki Neutrogena visibly clear serisinin siyah noktaları yok etmeyi vaadeden günlük scrubı. Bu da 9-10 TL idi yine.
   Ve ya A101 ya da Bim'den aldığım Garnier'in bir başka Skin Naturals 3'ü 1 arada temizleme ürünü. Bunu alıyorum sürekli. Banyomun birinde bu ürün hep olur.
   LaDiva markasının sabunlarını da kullanıyorum severek ve "Gül-Susam ve paptyalı" olanından da edindim 3 TL gibi bir fiyata A101'den.
   2 adet Dirty Works maskesi. 8,9'ar TL fiyatları olan bu ürünlerden biri Bringhtening Mask diğeri ise Detox Mask.
   Gratis indirimlerinden birinden 1,5'ar TL'ye alınmış iki adet maske: oksijen ve kağıt maske.
   Bim'den alınan bir burun bandı: Rituel de Beaute. 6 adet aloe vera içerikli siyah nokta bantları 3 TL idi yanılmıyorsam.
   Bir diğer siyah nokta bantları da Cettua markalı Gratis'ten alınan burun bantları. 2,5 TL fiyatları.
   Bu uzun macera da yanımda olup yazılarımı okuduğunuz için teşekkürler canlar. Görüşürüz yarın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder