5 Ocak 2015 Pazartesi

Toplu Alışveriş - Cilt Bakımı 1

   Selam Arkadaşlar;
   Veee geldik "Toplu Alışveriş" serimin son bölümüne. Bu bölümde başlıkdan da anlaşıldığı üzere cilt bakım ürünlerini ele aldım. Eğer okumak değil de izlemek isterseniz tık tık.
Cilt Bakım Alışverişi

   Hadi bakalım bunlar nelermiş?
   İlk olarak kokusuna bayıla bayıla aldığım bir ürün var. Vaseline markalı Total Moisture saf yulaf özlü çok katmanlı nemlendiricisine. Gratisten aldığım bu güzel ürün - ki umarım kullanınca da bu duygularım devam eder- 7,5 TL gibi bir fiyata alınmıştı.
   Hangi şehirlerde var bilmiyorum ama Konya'da okumuş ve Ankara'da yaşayan "Ben"in alışkın olduğu ADESE marketinden alınmış 2 Arko markalı nemlendiricim sırada bekleyen ürünlerim. Bunlar %100 doğal meyve özlerinden üretilmiş denilene göre. Biri "Yoğurt ve Böğürtlen" diğeri de " Nar ve Kırmızı Üzüm" içeriklerine sahip 2 adet nemlendirici. Fiyatları da 2,5-3,5 TL arasındaydı ve indirim sepetindeydiler. Kokuları fena değildi umarım kullanımları da güzel olur diyerek yazıma devam ediyorum.
   Uni markalı 2 ürün var sırada. Biri Gratisten indirimsiz 7,küsür TL'ye alınan Vazelini -ki bu üründen 2 adet aldım aslında ama birini canım anneme vermiştim- diğeri ise A101'den temin edilen pişik önleyici kremi. Vazelini genelde topuklarımda kullanıyorum gerçi henüz kullanmadım bu ürünü ama genel kullanımım bu şekilde. Pişik kremini de sivilce yaralarıma filan sürmeyi seviyorum. özellikle omuz ve sırtımda oluşanlarda.
   Yanılmıyorsam Migros'tan Palette'nin saç boyasını aldığımda yanında Diadermine yağlı cilt için olan bir nemlendiricisi hediyeydi. Ama bu yazılara kadar çoktan boyayı tüketmiş olduğum için fotoğraflarda sadece nemlendiricinin görüntüsü var. İkisi 12,90 TL'ye alınmıştı.
   Büyük ihtimalle Bim'den acil durum krizini sonlandırdığım bir nemlendiriciyle devam ediyorum. Garnier'in vıcık vıcık Esas Bakım nemlendiricisi. Yapısını çok beğenmesemde 7-8 TL'ye aldığım , normalden karmaya dönük ciltler için olan bu nemlendiricisi o an için işimi görmüştü. Şuan sadece bitirmeye odaklı makyaj öncesi nemlendiricim olarak kullanıyorum kendisini.
   Daha sonra bir A101 gezmesinde bir de baktım rafta Garnier'in kırışıklık karşıtı gündüz kremii ve göz çevresi nemlendiricileri vardı. Aldım hemen bir deneyeyim dedim her ne kadar 35+ ibaresi bulundursa da etiketinde. Tanesi 10 TL gibi birşeydi.
   Yine Gratis'ten sepete atılan bir ürün var sırada. Olay markalı kırışıklık karşıtı bir göz çevresi kremi. Bir süredir kullandığım bu kremin nemlendirmesini beğendim aslında ama kırışıklıklarla ya da kırışıklıklarımla pek anlaştığını düşünmüyorum.
   Derken bu alışverişe yarın devam edelim diyorum arkadaşlar.
   Görüşürüz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder