11 Ocak 2015 Pazar

Diyet Günlüğüm #2 / Bu Hafta Nasıl Geçti?

   Kötü geçirdiğim bir haftanın ardından...
   Merhaba Arkadaşlar;
   Evet doğru duydunuz pardon okudunuz: Kötü bir diyet haftası geçirdim. Belki de "Diyete Başlıyorum" başlığı psikolojime ağır geldi belki de tamamen bahane uyduruyorum kendime... Bilmiyorum ama kötü başladım.
   Öncelikle pazartesi başlayamadım nedense. Zaten bu pazartesi hep korkulu gündür ya diyet alışkanlığı olanlarda... Neyse Salı başladık başlamasına da eksiklerim oldu. Öncelikle planladığım gibi spor yapamadım. Hem de hiç yapamadım. Ama bu eksikte henüz yerine oturmamış blog ve youtube düzenim çok etkili oldu. Araştırmalar, montajlar. Bir yandan Edius geliştirme çabaları bir yandan da Photoshop öğrenme çırpınışları... Sonrasında büyük bir rahatsızlık ki ölüyorum sandım ne yalan söyleyeyim. Derken bir baktım hafta bitti. He bir de suyun az tüketimi var tabi ki...
   Ama bunca olumsuzluğa rağmen yeme planıma uydum. Ve.... Veee 85,2 kg oldum.
   Peki neydi bu yeme planı?
   Sabah-öğle-akşam öğünlerimde yani ana öğünlerimde 2'şer dilim çavdar ekmeği tükettim standart olarak. Kahvaltıda beyaz peynir, domates, yeşillik -ki bu benim için marul demek-,bazen yumurta ve şekersiz çay vardı menümde. 1,5-2 saat sonra bir ara öğün. Orta boy bir meyve. Öğle yemeği ve akşam yemeği biri sebze biri et olacak. Mutlaka kocaman bir salata kasesi olmazsa olmaz bu öğünler de ve bir diğer kesin materyal de yoğurt; bir kase kadar. Öğle öğününden 2 saat sonra bir meyve ve bir 2 saat sonra da meyveli yoğurt/nesfit/yarım paket diyet bisküvi+süt/sütlü tatlı. 12 gibi yatan biri olarak da 10:30 gibi bir bardak süt.
   İşte rutinim de bu kadar. Ve muhakkak su ama o konuda biraz...
   Bu haftanın sonucu buydu arkadaşlar. Haftaya görüşürüz bu başlıkta.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder