14 Ocak 2015 Çarşamba

Biri Mucize mi Dedi? #Çam Terebentin Yağı Nasıl, Hangi Durumlarda Kullanılır?

   

   Saçlarınız mı dökülüyor? Ne kırıklarınız mı var? Yoksa çok yavaş mı uzuyorlar? Peki çam terebentini denediniz mi?
  Bu yazımda çam terebentin yağına şöyle bir değinmek istedim. Sorularımdan da anladığınız üzere saçlara büyük fayda sağlıyor bu doğal mucize. Öncelikle saçların köklerini güçlendirerek dökülmeye kafa tutuyor ve kepeği önlüyor. Ve bakım yaparak dayanıklıklarını artırıyor. bu da demek ki kırıklarla da savaşıyor.
   Peki saçlarımız için nasıl kullanmalıyız sorusunu yanıtlayalım. Birincil olarak şampuanımızın içine ekleyerek kullanım kolaylığı sağlayabiliriz. Ben 400 ml'lik yarım şampuanıma yaklaşık 1-1,5 kapak ekledim. Sonra da güzelce sallayıp karıştırdım . Ve ta ta ta taaaaa... İşte kullanıma hazır.
   "Yok ben Şöyle güzel bir maske yapayım saçıma" da diyebilirsiniz. İşte o zaman da badem yağı, fındık yağı, susam yağı ve hatta zeytin yağıyla kendinize şöyle güzel bir karışım hazırlayıp saç diplerinize ağırlık vererek uygulayabilirsiniz. 30 dakika bekle ve yıka. İşte bu kadar...
   Bu arada gözle temas ettirmemek gerektiğini de unutmamamız tavsiye ediliyor.
   Sadece saça mı faydası var peki? Tabi ki hayır. Ama şunu da söylemeliyim ki bunlar araştırmalarım sonucu edindiğim bilgiler henüz denemedim. Ama denedikçe ve denediğim metodlar sonuç verme sürecine girdikçe bu platformdan paylaşmaya devam edeceğim. Bakalım diğer faydaları neymiş.

  •    Astım gibi solunum sıkıntılarının tedavisinde
  •    İdrar yolu enfeksiyonlarının iyileştirilmesinde
  •    Anne sütünün arttırılmasında
  •    Adet sancılarının azaltılmasında
  •    Hemoroitte
  •    Kan dolaşımının düzenlenmesinde
  •    Bağışıklık sisteminin güçlendirilmesi, vücut direncinin arttırılmasında fayda sağlayan bir yağ ile karşı karşıyayız. Ayrıca iştah arttırma özelliği de mevcuttur.
   
   


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder