13 Ocak 2015 Salı

Neler Bitirdim Neler? #1 - 2. Bölüm

   Ve daha daha arkadaşlar;

   Bir adet kocaman Dove Body Silk nemlendirici... Severek kullandığım ürünlerden. Kokusu da klasik Dove kokusu işte. Alınıp kullanılabilir. Ama şu an elimde Vaselline ve Arko markalarının ürünleri var. Lakin özellikle indirim görülürse alınır.
   Garnier Nem Dengesi karmadan yağlıya dönük ciltler için olan 50 ml'lik bir üründü. Gayet güzel nemlendirdi. Fakat mucizevi değil. Makyaj altına kullanımı uygun olabilir diye düşünüyorum.
   Sepetten bu sefer bir adet Parmex nemlendirici sümbüllü asetonu. Çok memnunum. denemek istediğim ürünler var ama yenisini aldım bile.
   Markozi ya da Kozvi Box'dan çıkan Bioderma Sensibio H2O. Gayet güzeldi ama deneme boyuydu. Basit waterproof olmayan göz makyajı için de kullanılabilir hatta ama göz makyajı konusunda çok başarılı değildi.
   Bebak markalı Acı Badem Sütü... Bu ürünle sadece göz makyajımı çıkartırken kullandım. Güzel çıkardı makyajımı lakin göze kaçırmamak, dikkat etmek lazım. Yeniden alınabilir ama denemek istediğim ürünler olduğundan...
   Ve yine çöpe giden bir ürünle devam ediyorum. Bu tamamen benim tembelliğimden kaynaklı oldu ama... Garnier'in Ambre Solaire güneş koruyucu yüz kremi. Sadece yaz tatilinde kullandım geçen sene. Arada da sür değil mi? Ama yok yapmadım ve kesik süt kıvamına gelen ürünümü atıyorum. Ne kadar da güzeldi halbuki...
   Sadece 1 paketini sepete attığım Palette saç boyası. Çok güzeldi ama sık boyamalar için pahalı olduğu düşüncesiyle küçük boyalardan aldım. Memnun kalmazsam yine dönüş kesinlikle yapılır. Çok güzel bir ürün ve çok güzel bir renkti.
   Aşk yaşadığım bir ürün de kesinlikle Lapitak ayak kremi. O kadar memnunum o kadar güzel yumuşatıyor ki toplukları anlatamam. Kesinlikle öneririm. Elimdeki kalabalık bitince ben de mutlaka alacağım yenisini.
   Bir adet Vichy deneme boyu ürün var sırada. Purete Thermale Temizleme solüsyonu. Güzeldi ama çok çabuk bitti. Garnier varken de heralde almam tekrar diye tahmin ediyorum.
   Geldik Neutronega Radiance Boost göz kremine. Nemlendirmesi oldukça güzeldi ama göz çevresini aydınlatma vaadini yerine getirdi mi derseniz orası muamma. Yani öyle bir etkiyle ben karşılaşmadım. Bir daha alacağımı düşünmüyorum.
   Elseve'in biten sıvı saç kremiyle devam ediyorum. Koyu kırmızı ambalajı var, üzgünüm ama üzerindeki ambalajlarını çıkartmışım. İyiydi. Ama denemek istediğim çok ürün var ve Gliss'ten daha memnunum.
   Hobby çanta boy böğürtlen ve yoğurt özlü  bir el kremi...  Hiç beğenmedim. Çok sıvıydı. Bir daha almam.
   Vichy Lift active nemlendirici. Kesinlikle çok beğendim. Yüzümde bir kaç kullanımda kendini gösterdi, hemen bir toparlanma oldu. Çok çok çok  beğendim. Almayı da çok isterim.
   Isparta'dan geçerken aldığım hediye sepetinden çıkan bir adet kalem parfüm bitti. İyi değildi, beğenmedim.
  " Kesinlikle Alınmamalı" diye bir başlık açsam bu iki ürün ilk sıralarda olurdu. Biri A101 diğeri Bim'den alınan dudak nemlendiricileri. Color Me ve Lure markaları. Berbatlardı. Kokuları çok kötüydü. Nemlendirmeleri fena olmayabilir ama ben dudaklarımda kalmalarına dayanamadım. Allah'tan oğlum parmakladı da atıyorum. Şükürler olsun.
   Diğer dudak nemlendiricim de Watsons üretimi mentollü SPF15 içeren ürün. kullandığım ilk mentollü dudak ürünüydü ve bu özelliği beğendim. Lakin Çok yağlı bir yapısı vardı. Böyle cıvık cıvık... Hiç hoşlanmadım.
   Bu sefer severek kullandığım bir ürüne geldi sıra. Avon'dan Color Trend serisiydi yanılmıyorsam. alalı uzun bir süre oldu. Çok güzel bir rengi vardı(090605). Üzerinde pek yazı kalmamış ama çok güzeldi. Yapısı da güzeldi, uygulaması, sürümü de güzeldi. Hele kokusu...
   Bir diğer Avon rujum da üzerinde lollipop 240305 yazan bir ürün. Bunuda yapısı, sürümü güzeldi. Simler vardı içinde ama çok abartılı da durmuyordu dudaklarda. Güzeldi. Ama iki ruj da çok renk veren rujlar değildi.
   Alix Avien markasının bir kapatıcısı vardı elimde. Fena değildi ama çizgilerime doldu. Hoş çizgilerime dolmayan bir kapatıcıyla tanışmadım henüz ama... Çok kötü diyemem ama tekrar alacağım bir ürün de değildi.
   Bir de adı sanı okunmayan beyaz bir farım var. Avon olabilir ama emin değilim. Işıltılı, güzel bir fardı.
   Avon markasına ait olduğunu bildiğim ama üzerinde başka yazı kalmayan stick bir fondöten. Çok beğendiğim bir ürün değildi. Almam tekrar.
   Yine hiç beğenmediğim bir ürünle kapanışı yapıyorum. aldığım ilk eyeliner, dipliner. Öğreneyim diye almıştım ama çok kötüydü. Sürüp kuruduktan sonra kabuk gibi soyuluyordu. Hiç ama hiç güzel değildi. Almayın!
   Bu yazıya başlarkende dediğim gibi izlemek isterseniz buraya tıklayın.
   Görüşürüz yarın canlar.
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder