7 Ocak 2015 Çarşamba

Nasıl Bir Ürün? # Selin Limon Kolonyası (Mini Boy)

   Merhaba Arkadaşlar;
   Bugün sizlere kısa bir inceleme aslında tavsiye yazısı yazıyorum.

   Selin markasının Limon içerikli kolonyasının çanta boyu... Ben bu ürünleri A101 mağazasından almıştım. 1 TL fiyatı olan bu ürün kolonya sevenler için inanılmaz pratik. Mis gibi limon kokusu da ayrı. Koku demişken böyle insanın genzini yakan diğer kolonya kokularından daha farklı. Belki de içindeki alkol yüzdesindendir bilmiyorum ama buram buram kokan klasik kolonyanın katlanılabilir kiçik boyu...
   3 yıl ömre sahip bu ürün 50 ml'lik şişeciklere doldurulmuş. At çantana çık.
   Çok kolonya kullanan birisi değilim fakat çantamda bulunması hoşuma gidiyor. Dışarı da ellerimin durumundan rahatsız olduğum durumlarda hemen sarılırım bir kolonyaya, napalım alışkanlık işte.
   Kalıcılığıyla ilgili de bir kaç cümle sarfetmek isterdim sizlere ama ellerimi yıkamadan duramayan biri olarak bu konuda net bir ifade vererek sizleri de yanıltmak istemiyorum, üzgünüm.
   Bir kolonya için daha ne denebilir bilmiyorum ama ben kullanmaktan son derece memnun kaldım. Bir çantanın vazgeçilmezi bence.
   Keyifli anlar arkadaşlar. Görüşürüz yarın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder