23 Ocak 2015 Cuma

Nasıl Bir Ürün? # Diadermine Günlük Nemlendirici

   Merhaba Arkadaşlar;
   Yine bir ürün incelemesiyle daha karşınızdayım. Bu kez son zamanlarda severek kullandığım Diadermine nemdiricisinden bahsetmek istedim. Bende ki yağlı ciltler için olanı. Her ne kadar üzerinden yazanlardan bunu anlayamasam da dış paketinde yazan ibare buydu yaznılmıyorsam. Ve şunu da söylemeliyim ki bu ürün bana Palette saç boyasının yanında gelmişti. Zaten sizlerde sık sık indirimlerde ve başka ürünlere bantlı yada kutulanmış bir şekilde görmüşsünüzdür. Sanki bu ürün hep indirimde.

   O kadar beğeniyorum ki son zamanlarda... Daha önceden elimdekileri bitireyim derken pek bakmamıştım yüzüne ama şimdi... Sürünce verdiği hissiyat, nemlendirmesi, makyaj altındaki performansı... Hepsini çok beğendim doğrusu. Kokusu da bana çok hoş gelen bir koku... Daha ne istenilsin ki...
   Ama şunu da söylemek lazım ki "Ben gece bu ürünü sürüyorum sabah bebekler gibi kalkıyorum" da diyemem hani. Gecenin yoğun nemlendirmesi de yok ama ben yağlı ciltli biri olarak oldukça iyi geldi bana. Ne gerginlik var yüzümde ne de vıcık vıcık hissiyat.

   Emilimi de güzel, hızlı sayılır. Yapı olarak çok yoğun değil. Likit, akışkan olmasa da kalıp gibi katı bir yapısı da yok. Sürümü oldukça kolay bu yüzden.
   Gündüz nemlendiricisi olarak çok beğendiğim bu ürünü elimdeki ürünler bitince tekrar alabilirim.
   Lafın özü tavsiye edilir arkadaşlar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder