8 Ocak 2015 Perşembe

Kırmızı Ruj Makyajı

   Merhabalar Arkadaşlar;
   Bugün dedim ki kırmızı rujlu bir makyaj paylaşayım ve işte karşınızda…


   İzlemek istiyorum derseniz buraya tıklamayı unutmayın.
   Makyajıma bu sefer gözlerden başlıyorum çünkü dökülme yapan bir far kullanacağım. Temizlenmiş yüzümü bir güzel nemlendiriyorum öncelikle. Göz makyajıma Rival de Loop far bazını uygulayarak başlıyorum.  Ardından farlarımı daha iyi karıştırabilmek ve göz kapağı rengimi düzenlemesi için Wet n Wild tekli farlarından Brule isimli farı kullanıyorum.
   Bu makyajımın geçiş rengini açık bir griyle yapmak istedim ve XP markasının ikili paletini kullandım. Geniş bir bölgeye yaydığım gri farı güzelce karıştırdım ve aynı paletteki beyaz rengi de göz kapağıma uyguladım.
   Ve Rapsodi markasının 102 numaralı ikili far paletindeki koyu ışıltılı gri rengini gözlerimin 1/3'ünü kaplayacak şekilde göz kapaklarıma uyguladım, bir karıştırma fırçasıyla da keskin kenarları karıştırdım.
   Yine Rapsodi paletindeki ışıltılı beyaz rengi alarak göz kapağımın kalan bölgelerine göz pınarlarıma ve hafif kaş altıma uyguladım ve yine karıştır…
   Göz altıma dökülen farları temizleyip ten makyajıma başladım. Valentina yüz bazını, Garnier Miracle Skin Perfection BB Kremi (light), Loreal True Match fondötenimi (Golden Beige)  bol nemlendirilmiş makyaj süngeriyle uyguladım yüzüme.
   Göz altlarımı kapatmak için Aliexpress’ten aldığım bir kapatıcı paletini kullandım. Rimel London Stay Matte (01 Transparent) pudra yardımıyla hem göz altlarımı hem de tüm yüzümü sabitledim.
   Miss Rose isimli kaş farı paletimin koyu rengini taranmış kaşlarıma kesik uçlu açılı bir fırça yardımıyla uyguluyorum ve yine tarayarak kaşlarımı oluşan sertliği kırıyorum.
   Biraz bronzer uyguladım alnıma, burnuma ve yanaklarımın malum bölümüne ve allık olarak da The Balm Hot Mama’yı tercih ettim. Aslında hem allık hem aydınlatıcı olarak
   Hafif kuyruksuz bir şekilde kesik uçlu açılı bir fırçayla gel eyeliner uygulamasından sonra Avon’un Kajalstick yazısını okuyabildiğim bir siyah göz kalemini hem üst kirpik diplerine hemde alt kirpik diplerimin dış köşelerine uyguluyorum.
   Any markasının beyaz göz kalemiyle alt göz kapağı içlerini boyuyorum ve Rapsodi paletimin beyaz ve gri rengini yine alt göz kapağıma uyguluyorum.
   Dirty Works kirpik kıvırıcımla işlemi uygulayıp Essence Get Big Lashes maskarasını uyguluyorum.
   Ve dudaklar… Wet n Wild Coloricon serisi Berry Red isimli dudak kalemiyle hem çerçeveliyorum dudaklarımı hem de dolduruyorum. Ardında Rival de Loop 61 numaralı kırmızı rujunu uygulayarak son noktayı koyuyorum.
Keyifle yaşayın…


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder