22 Ocak 2015 Perşembe

Bordo/Koyu Ruj Makyajı Nasıl Yapılır?

   Merhabalar;
   Bugün de şöyle koyu ruj sürmek istedim ve işte elimizde bu var:

   Öncelikli olarak ten makyajımı yapıyorum. Eğer bu uygulamayı nasıl gerçekleştirdiğimi merak edip okumak isterseniz burayı, yok eğer izlemek isterseniz de burayı tıklayabilirsiniz.
   Eee tabi ben okumam bu yazıları derseniz de bu makyajı yaptığım videoma beklerim sizleri.
   Bir far bazıyla başlıyorum göz makyajıma: Rival de Loop Eyeshadow Base. Tırnaklarımın kavanozda gezinmesinden biraz rahatsız olduğumdan önce sert kıllı sentetik bir fırçayla gözkapağıma yerleştiriyorum bu ürünü ve orta parmağımla yayıyorum. Elimde kalanlarıda hoppp şöylece alt göz kapağımdan geçiveriyorum.
   Eee açık tonlarda yapılacak bir göz makyajı olur da Wet n Wild Brulee uygulanmadan olur mu? Olmaz! Astar olarak bu farı tüm göz kapağıma ve göz pınarlarıma sürüveriyorum.
   Aliexpress menşeili 28li far paletinden açık kahverengi rengini alıyorum karıştırma fırçama ve katlanma bölgeme geniş bir şekilde yerleştiriyorum.
   Wet n Wild Nutty farını sentetik açılı bir far fırçasına alıyor ve yine katlanma yerime ince bir şekilde uygulayıp dışarı doğru bir karıştırma fırçasıyla çok hafif dağıtıyorum.
   Baktım bu renk hala bana açık geliyor hemen 28li far paletimin en koyu rengini alıp katlanma çizgisineuyguluyorum. Yine aynı renk farı alt kirpik diplerimin devamı olacak şekilde hizalayıp bir v oluşturuyorum. Dış köşelerde çok hafif katlanma çizgisinden çıkıyorum. Ve kullandığım karıştırma fırçasıyla karıştırıyorum.
   Essence Vanilla Milkshake farımla kaş altımı aydınlatıyorum. Biraz göz pınarı ma da uygulayıp Ve makyaj sabitleme spreyimi aynı fara püskürtüp göz kapağımın açık renk olan bölgelerine uygulayıp biraz ışıltı katıyorum. Fırçada kalanları yine iç köşelere...
   Sonra kalem fırçaya alınan Nutty farımı iç köşeler dışındaki tüm alt kirpik diplerime uyguluyorum.
   Emily 101 numaralı siyah göz kalemimle yine alt kirpik diplerimin dış köşelerine uyguluyorum ve aynı kalem fırçayla dağıtıyorum.
   Golden Rose Glitter Eye Pencil'larından 102 numaralı rengi alt göz içlerime sürüyorum ve sonunda gel eyelinerımı uygulamaya geliyor sıra. Bu uygulamada ebay'den aldığım çakma Mac fırçamı kullanmak istiyorum. Aman istemez olaydım... O kadar kalın ki eyelinerımı sürerken çok zorluk çektim ve sonunda kalın bir linerım oldu. Biraz düzeltmeyle elde ettiğim kalın eyeliner için "Yeter artık" diyorum ve göz makyajımın son adımına geçiyorum. Dirty Works kirpik kıvırıcımın ardından Pastel Big n Black maskarasını uygulayıp bu dosyayı kapatıyorum.
   Allık olarak Alix Avien ismi olmayan terracotta allığını uyguluyorum. içinde pembelik olan ışıltılı bir rengini kullanıyorum.
   Dudak kalemi olarak Golden Rose 202 numaralı rengini kullanıyorum. Bu ürün hakkında iki laf etmeden geçemem. Berbat... Çok sert. 2-3 tane dudak kalemi almıştım golden rose'dan hepsi böyle. Bizatihi kendi sitesinden aldığım bu ürünler kesinlikle dudak ürünü olamaz. Rujlarını oldukça sevdiğim bu firmanın bu ürünleri kesinlikle kara listedeler.
   Yine Golden Rose'un bir dudak ürünü... Velvet Matte serisi 20 numaralı ruju... Bu ürüne, bu seriye de bir o kadar bayılıyorum. Alın bir deneyin bence.
   Ve işte makyajın son hali:

   Görüşürüz bir başka yazıda.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder