4 Ocak 2015 Pazar

Diyet Günlüğüm #1 / Yeni Bir Sayfaya Bir Diyet Macerasına Uzanış

   Sevgili Arkadaşlar;
   Ne zamandır başlamak istediğim fakat hep bahaneler, mazeretlerle bu düşünceden sıyrıldığım diyet macerasına yarın itibariyle başlayacağım. Haftalık olarak da sizinle paylaşımda bulunmayı ümit ediyorum.
   3 yıl önce bir diyetisyen yardımıyla başlangıç yapmış ve kilomu, gelişimimi takip eden birisinin varlığının verdiği stress ve disiplinle 8 ayda 80 küsürden 61 kiloya düşmüş fakat hamileliğin verdiği rahatlık mı desem yoksa açgözlülük mü bilemedim ama işte o menem duyguya kapılıp midemin kapılarını sonuna kadar açmış ve 8 aylık emeğimi ve oturan yeme alışkanlık ve düzenimi bir anlık gafletle terketmiştim.
   Veee işte sonuç:

86,4 kiloyum.




   Evde de olunca bir türlü diyete başlamamıştım. İşte şimdi hem o güzel diyetime döneceğim hem de biraz sporla takviye edeceğim. Tabi her 15 günde 1 miydi yok sa 30 günde miydi ne metabolizmamın hızına göre yön verirdik diyete ama şimdi tek başımayım :(
   Spor olarak da aslında her sabah yoga yapmayı planlıyorum. Bu inanılmaz derecede sevdiğim bir uygulama ama oğluşla biraz zor oluyor. Belki bir gün yoga bir gün pilates de olabilir ama gönlüm yer sabah yoga yapıp bel ağrımdan falan da kurtulmak. ne kadar faydalı size anlatamam. Resmen koca bedenimin rahatladığını, gençleştiğini hissediyorum yahu. Bunun yanına gün aşırı da pilates yapsam ne güzel olur.
   Bu konu biraz belirsin olsa da bu hafta duruma göre bir düzen oluşturmuş olurum diye tahmin ediyorum.
   Bu diyet yolculuğumda da disiplinim bu konuyu hafta hafta size yazıp hesap vermek olacak.
   Hadi bakalım kolay gelsin bana :)
   Öpüldünüz canlar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder